Σκινδαλμοί Ψηφιακής Ζωγραφικής (Μέρος Γ΄) – Tου Αθανασίου Τσακνάκη.

Συνέχεια από το προηγούμενο (ΜΕΡΟΣ B΄)

Σκινδαλμός 4. Ένας ψηφιακός ζωγραφικός πίνακας ενυλώνεται (εκτυπώνεται) με σκοπό να προσλάβει μορφή όμοια με εκείνη ενός αναλογικού ζωγραφικού πίνακα. Καθίσταται, δηλαδή, ένας φαινομενικά αναλογικός ζωγραφικός πίνακας. Ένας αναλογικός ζωγραφικός πίνακας ψηφιοποιείται με σκοπό να προσλάβει μορφή όμοια με εκείνη ενός ψηφιακού ζωγραφικού πίνακα. Καθίσταται, δηλαδή, ένας φαινομενικά ψηφιακός ζωγραφικός πίνακας. Ούτε στην πρώτη ούτε στην δεύτερη περίπτωση παράγεται πιστό αντίγραφο.

Σκινδαλμός 5. Ένα ψηφιακό ζωγραφικό έργο δύναται να υπάρξει σε πολυάριθμα πιστά αντίγραφα. Το ίδιο συμβαίνει και με ένα ψηφιοποιημένο έργο αναλογικής ζωγραφικής, καθώς και με μία ψηφιακή φωτογραφία.

Σκινδαλμός 6. Ψηφιακά ζωγραφικά έργα δημιουργεί και η τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη εξαρτάται, καθοδηγείται και ελέγχεται από την φυσική νοημοσύνη. Τα ψηφιακά ζωγραφικά έργα τεχνητής νοημοσύνης είναι αποτέλεσμα αυτοματισμών βασισμένων στην χρήση ψηφιακών προγραμμάτων και μηχανημάτων υψηλής τεχνολογίας.

Ακολουθούν έξι έργα ψηφιακής ζωγραφικής του γράφοντος, από την συλλογή «Εσωτερικοί Αντικατοπτρισμοί».

1. «Ανάδυση»

2. «Εξ Ουρανού»

3. «Ο Θυρεός τού Παγετού»

4. «Οι Κήποι της»

5. «Πυξίδα»

6. «Υπόσχεση Επιστροφής»

(συνεχίζεται…)