Άλλαξε λογότυπο στα 60 χρόνια για πρώτη φορά η Nokia

Η εταιρία κινητής τηλεφωνίας παρουσίασε μία πιο σύγχρονη εκδοχή του λογότυπου της, στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής μάρκετινγκ.
Την Κυριακή η φινλανδική ΝΟΚΙΑ, εταιρία – κολοσσός στις τηλεπικοινωνίες, παρουσίασε το νέο της λογότυπο.
Η εταιρία προχώρησε στην πρώτη αλλαγή του brand identity της για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής μάρκετινγκ.
Το νέο logo αποτελείται από 5 διαφορετικά σχήματα – πλεγμένα μεταξύ τους – που συνθέτουν τη λέξη NOKIA.
Το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα που είχε το παλιό logo – ανάλογα με τη χρήση – έχει αντικατασταθεί με μωβ-ροζ αποχρώσεις.
Όπως είπε στο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος, Πέκα Λάντμαρκ, στόχος είναι να λανσαριστεί ξανά η ΝΟΚΙΑ ως εξελιγμένη εταιρία τηλεπικοινωνιών γενικότερα.
«Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της Nokia», δήλωσε ο Λάντμαρκ. «Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που εστιάζει πολύ στα δίκτυα και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό από τα παλαιού τύπου κινητά τηλέφωνα».

ΣΚΑΙ