Ράλλυ Ακρόπολις: Επιστροφή (Βίντεο)

Το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αντικαθιστώντας το Ράλλυ Χιλής. Θα διεξαχθεί στις 9 έως 12 Σεπτεμβρίου, έχοντας εξασφαλίσει την παρουσία του και για το 2022, με την εκκίνηση να γίνεται κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Ό,τι αγώνας και να γίνει πάντως, σε τίποτε δεν θα θυμίζει τα Ράλλυ Ακρόπολις του χτες, με το σκληρό, πολυήμερο αγώνα και με τις πάνω από 50 Ειδικές Διαδρομές, πολλές από αυτές χωμάτινες.

Μεγάλο πρόβλημα οι φυτευτές στο χώμα πέτρες ακόμη και για τα μεγάλα ονόματα της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Ένα ράλλυ που όλοι έλεγαν, ότι στόχος δεν είναι να νικήσεις, στόχος είναι να τερματίσεις.

Ειδικές διαδρομές όπως η Αλυκή, η Μοσχοκαρυά, η Μακρυράχη, ο Ταρζάν, το Γαρδίκι, o Πάρνωνας, ο Φενεός, η Ριτσώνα, το Αλεποχώρι και τόσες άλλες, ήταν θηλιά στο λαιμό από άποψης χρόνου για τα πληρώματα, για τους μηχανικούς, αλλά και για τους φανατικούς θεατές.

Νυχτερινές ειδικές διαδρομές με τα τεράστια φώτα – προβολείς που έκαναν τη νύχτα, ημέρα και άβολοι ύπνοι μέσα στο αυτοκίνητο για να προλάβουν τους χρόνους και η διάσημη μικτή ειδική διαδρομή της Πάρνηθας από το τελεφερίκ μέχρι τον Αυλώνα δημιουργούσαν κίνητρο για όλους τους οδηγούς.

Τα φώτα και τα μουγκρητά των αυτοκινήτων πίσω απ’ τα βουνά μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα στο Σούλι, για να φανεί το πρώτο απ’ τα αυτοκίνητα που ολοκλήρωναν το νυχτερινό loop της Πελοποννήσου, δημιουργούσαν δέος που όποιος θεατής το ζούσε, δεν μπορούσε παρά να αγαπήσει αυτό που έβλεπε.

Μιλάμε για μια εποχή που ακόμη και εν μέσω απεργιών των βενζινοπωλών ή των βυτιοφόρων, ο Βαρδινογιάννης έχει βγάλει ιδιωτικά βυτιοφόρα έξω, πολλές φορές στη μέση του πουθενά, για ανεφοδιασμό.
Μιλάμε για πάμπολα μπροστοκίνητα μικρά «φτιαγμένα» αυτοκίνητα στην ειδική διαδρομή του Πρόδρομου στη Βοιωτία, να πασχίζουν να βρουν πρόσφυση στα αυλάκια που είχαν σκάψει τα πρώτα αυτοκίνητα.

Μιλάμε για καταστροφή αυτοκινήτων στον Υμηττό, στα Γλυκά Νερά, στην Καλλιτεχνούπολη, στη Βάρη, στη Βουλιαγμένη και στους χωματόδρομους απ’ τα Λιμανάκια προς τη Βάρκιζα.

Παρόλα αυτά, μια νέα αρχή γίνεται και τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού θα στραφούν και πάλι στην Ελλάδα, που δηλώνει έτοιμη απέναντι σε μια σπουδαία πρόκληση.

Jean Todt, πρόεδρος FIA:
«Το Ράλλυ Ακρόπολις δε χρειάζεται συστάσεις. Πρόκειται για ένα θρυλικό γεγονός, όπου ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και η τεχνολογία συναντούν την ιστορία, στη “γη των Θεών”. Ο αγώνας είναι γνωστός για ορισμένες από τις σκληρότερες ειδικές διαδρομές στον κόσμο και προσωπικά έχω κάποιες ιδιαίτερες αναμνήσεις, έχοντας αγωνιστεί ως συνοδηγός σε πέντε Ράλλυ Ακρόπολις, μεταξύ 1970 και 1981. Χαίρομαι για την επιστροφή του στο υψηλότερο επίπεδο και θα ήθελα να ευχαριστήσω την ελληνική Κυβέρνηση για την πολύτιμη υποστήριξη, όπως και τους διοργανωτές για την ισχυρή τους δέσμευση».

Jona Siebel, διευθύνων σύμβουλος του WRC Promoter :
«Το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο στην ιστορία του WRC και εκτιμούμε την τεράστια δέσμευση της ελληνικής Κυβέρνησης να το επαναφέρει στον κορυφαίο θεσμό αγώνων ράλλυ.
»Καλώς ορίσατε! Είμαστε βέβαιοι πως ακόμα κι αν πρόκειται για ένα σύγχρονο Ράλλυ Ακρόπολις, αυτός ο αγώνας με την τόσο μεγάλη κληρονομιά θα φέρει και πάλι τους αγωνιζόμενους αντιμέτωπους με τις σκληρότερες συνθήκες».

Δείτε τα βίντεο :