Peugeot: η μάρκα με την καλύτερη εικόνα στη συνείδηση των πελατών

Peugeot

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στην Γαλλία από τη YouGov, η Peugeot είναι η μάρκα με την καλύτερη εικόνα στη συνείδηση των Γάλλων πολιτών ξεπερνώντας κατά πολύ τους Γερμανούς Κατασκευαστές.

Η YouGov είναι μία διεθνής εταιρία έρευνας αγοράς η οποία ιδρύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με παρουσία σε 21 χώρες και πάνελ συνεργατών 9+ εκατομμυρίων διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα έρευνας παγκοσμίως.

Η συγκεκριμένη έρευνα έγινε με σκοπό να σκιαγραφήσει το προφίλ των πελατών της κάθε μάρκας αυτοκινήτου και διεξήχθη σε ένα πολύ αντιπροσωπευτικό δείγμα Γάλλων πολιτών.

Ο λόγος για τον οποίο η Peugeot, με σημαντική απόσταση από τους Γερμανούς ανταγωνιστές, αναδείχθηκε η κορυφαία εταιρία, είναι το γεγονός ότι είναι η μάρκα η οποία προσαρμόζεται καλύτερα στις ανάγκες της οικογένειας – κάτι που εκτιμάται από το 79% του συνόλου των ερωτηθέντων.

H προτίμηση του κοινού στην Peugeot επετεύχθη λόγω του μοναδικού της σχεδιασμού, της ασυμβίβαστης εμπειρίας οδήγησης, της αξιοπιστίας, της ποιότητας υψηλού επιπέδου