Η πρώτη αντίδραση για την “κατάρρευση” Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger

Σημαντικές είναι οι επιπτώσεις μετά το “black out” σε Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger επηρεάζοντας δυνητικά δεκάδες εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

O υπεύθυνος επικοινωνίας της πλατφόρμας του Facebook έσπευσε με ανάρτησή του στο Twitter να απολογηθεί και να διαβεβαιώσει τους χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, ότι οι υπεύθυνοι εργάζονται για την αποκατάσταση του προβλήματος.

“Γνωρίζουμε ότι κάποιοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης στις εφαρμογές και τα προϊόντα μας. Εργαζόμαστε ώστε να επανέλθουν τα πράγματα στη φυσιολογική τους κατάσταση όσο το δυνατόν γρηγορότερα και απολογούμαστε για την όποια ταλαιπωρία” έγραψε ο Άντι Στόουν.

Όμως, και η ίδια η εταιρεία με ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Twitter απολογήθηκε, επίσης, για το πρόβλημα. Το περιεχόμενο του μηνύματος είναι το ίδιο με αυτό του Στόουν.

Στη Γουόλ Στριτ, η τιμή της μετοχής του Facebook, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ που κατέγραψε ήδη πτώση στην αρχή της συνεδρίασης, επιτάχυνε τις απώλειές της και σημείωσε πτώση κατά σχεδόν 6%.

Διαβάστε επίσης: “Έπεσε” σ’ όλο τον κόσμο το Facebook, Instagram και το WhatsApp.