Η Mercedes-Benz γιορτάζει : 50 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα έχουν βγει από το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής!

Jörg Burzer, Mitglied des Vorstands der Mercedes-Benz AG, Produktion und Supply Chain, mit der ersten neuen Mercedes-Maybach S-Klasse aus der Factory 56, die als der 50 millionste Pkw von Mercedes-Benz im globalen Produktionsnetzwerk vom Band gerollt ist. // Jörg Burzer, member of the Board of Management of Mercedes-Benz AG, Production and Supply Chain Management, with the first new Mercedes Maybach S-Class from Factory 56, that rolled of the production line in the global production network as the 50-millionth car from Mercedes-Benz.

Μία επέτειος που σηματοδοτεί και μία πρεμιέρα στη Mercedes-Benz: η πρώτη νέα Mercedes Maybach S-Class που κατασκευάστηκε στο Factory 56 είναι το 50-εκατομμυριοστό επιβατικό αυτοκίνητο της Mercedes-Benz που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του δικτύου εργοστασίων της παγκοσμίως.

“Το όνομα Η Mercedes-Benz ήταν πάντα συνώνυμο της πολυτέλειας, γι’ αυτό είμαι πολύ υπερήφανος για αυτήν την ξεχωριστή επέτειο που αφορά στην παραγωγή: πενήντα εκατομμύρια οχήματα κατασκευασμένα στα εργοστάσιά μας σε όλον τον κόσμο! Αυτό αποτελεί ένα πραγματικό ορόσημο στην ιστορία της μάρκας και ένα εξαιρετικό επίτευγμα της ομάδας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συναδέλφους στα εργοστάσιά μας παγκοσμίως για την εξαιρετική δουλειά και την αφοσίωσή τους στη μάρκα. Με την τεχνογνωσία και το πάθος τους στην παραγωγή των «αστεριών», κάνουν τις επιθυμίες των πελατών μας σε όλο τον κόσμο να γίνονται πραγματικότητα καθημερινά” δήλωσε ο Jörg Burzer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz AG, Υπεύθυνος για την παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Συνολικά 50 εκατομμύρια οχήματα της Mercedes-Benz και της smart έχουν παραχθεί τα τελευταία 75 χρόνια με την υψηλότερη ακρίβεια και τη γνωστή σε όλους κορυφαία ποιότητα. Αυτό οφείλεται στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της μάρκας που αποτελείται από εργοστάσια αυτοκινήτων που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο και το καθιστούν ευέλικτο, ψηφιακό, αποδοτικό και βιώσιμο.

Επιπλέον, με δομές και διαδικασίες που παρέχουν τη μέγιστη ευελιξία, το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής είναι ιδανικά οργανωμένο. Η δυνατότητα να δίνεται «ανάσα», με τη μεταφορά της παραγωγικής ικανότητας μεταξύ των εργοστασίων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς, αποτελεί καθοριστικό πλεονέκτημα. Εκτός αυτού, οχήματα με διαφορετικούς τύπους κίνησης βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής, ενώ οι μέθοδοι παραγωγής και οι διαδικασίες εξελίσσονται και ψηφιοποιούνται διαρκώς. Ως αποτέλεσμα, επιτυγχάνονται συνέργειες, χαμηλότερο κόστος και παράλληλα ενισχύεται μεταξύ άλλων η αποδοτικότητα και η παραγωγικότητα εντός του δικτύου παραγωγής.