ΕΛΤΑ: 10.000 Κάτοικοι με ένα Διανομέα

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κυριακή Μάλαμα σε κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον Υπουργό ψηφιακής πολιτικής αναφέρει: Την ώρα που η κυβέρνηση περιορίζει την κινητικότητα και που απαγορεύει όλο και περισσότερο τις οικονομικές και κοινωνικές δραστηριότητες με φυσική παρουσία είναι απαράδεκτο να μένουν τα ΕΛΤΑ σε ολόκληρο τον Δήμο Κασσάνδρας με έναν μόνο διανομέα. Αυτό σημαίνει ότι για ένα Δήμο με πάνω από 10.000 κατοίκους, οι άνθρωποι θα πρέπει να συνωστίζονται στην ουρά των καταστημάτων των ΕΛΤΑ για να παραλάβουν τα δέματα τους και τις συντάξεις τους. Είναι ακατανόητο το γιατί η κυβέρνηση ψαλιδίζει τις δυνατότητες των ΕΛΤΑ, την ώρα που το ταχυδρομικό έργο αυξάνεται κατακόρυφα λόγω των νέων συνθηκών.

Πάντως τα ΕΛΤΑ αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα τόσο όσο αφορά τις διανομές των γραμμάτων και δεμάτων, αλλά κι όσο αφορά τη συρρίκνωση του δικτύου των καταστημάτων των ΕΛΤΑ, μιας που πολλά καταστήματα σε πολλές περιοχές καταργήθηκαν και συγχωνεύτηκαν οι υπηρεσίες σε άλλα, με αποτέλεσμα μία περιοχή που είχε το δικό της ταχυδρομείο τώρα να μην το έχει και να χρειάζεται σε πολλές περιπτώσεις, ειδικά στην επαρχία οι ατυχείς πελάτες των ΕΛΤΑ να διανύουν χιλιόμετρα ολόκληρα για να πάρουν ένα γράμμα ή ένα δέμα, μιας που και οι ταχυδρόμοι πλέον για να λέμε την αλήθεια περνάνε κάθε δέκα, στην καλύτερη περίπτωση οι μέρες ακόμα και μέσα στις μεγάλες πόλεις.

Την ίδια στιγμή που πριν λίγες ημέρες τα ΕΛΤΑ έλαβαν κρατική ενίσχυση 5 εκατομμυρίων ευρώ για τη συνέχιση της λειτουργίας τους για μερικούς μήνες διότι όταν τα courier τα “οικονομάνε”, τα ΕΛΤΑ είναι και παραμένει μία ζημιογόνος επιχείρηση.

Και πώς να μην είναι; όταν υπάρχουν κάποιοι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ που είναι εξαιρετικά καλοπληρωμένοι και δεν μιλάμε φυσικά για αυτούς που δουλεύουν τα ταχυδρομεία αλλά για διοικητικούς υπαλλήλους με μισθούς και μπόνους!

Μήπως θα έπρεπε αυτοί οι καλοπληρωμένοι διοικητικοί υπάλληλοι να κοιτάξουν λίγο τι καλό μπορούν να κάνουν Α. Για να μην παραπονιούνται ότι θα ιδιωτικοποιηθούν τα ΕΛΤΑ και σε μία ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση θα δουν το EXIT πάνω από την έξοδο να αναβοσβήνει γι αυτούς και Β. Τι θα μπορούσαν να κάνουν για να παρέχουν σωστές υπηρεσίες προς το κοινό, το οποίο σιγά-σιγά εγκαταλείπει τα ΕΛΤΑ και πηγαίνει στα Courier γιατί δεν αντέχει την ταλαιπωρία;

Έστω και αν τα κούριερ δε μπορούν να ανταπεξέλθουν λόγω του τεραστίου όγκου δεμάτων και επιστολών;