Σκινδαλμοί Ψηφιακής Ζωγραφικής (Μέρος ΙΑ΄) – Του Αθανασίου Τσακνάκη.

Σκινδαλμός 21: Ο Eduardo Picolo Xavier (Universidade do Extremo Sul Catarinense, Βραζιλία), στο άρθρο του «Artista Digital: arte digital» [Ψηφιακός Καλλιτέχνης: ψηφιακή τέχνη], όπου ασχολείται με την έννοια της ψηφιακής ζωγραφικής και με τις τεχνολογικές εξελίξεις που επιτρέπουν την ανακάλυψη νέων τεχνικών, μεταξύ άλλων σημειώνει τα ακόλουθα:

«Δεν θα είσαι επιτυχημένος καλλιτέχνης, εάν δεν έχεις πάθος. Εννοώ όχι μόνον το πάθος για τα παιχνίδια ή για τους υπολογιστές και τις εικονογραφήσεις. Ένας πραγματικός καλλιτέχνης αναπνέει σχέδια, χρώματα, σχήματα και τα μεταφράζει σε μορφή συναισθημάτων. Έτσι, εάν δεν σας αρέσει να σχεδιάζετε, προτείνω να προχωρήσετε σε άλλη περιοχή» […]. «Για έναν σύγχρονο εικαστικό καλλιτέχνη, που ασχολείται με τα ζητήματα της εποχής του, οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να είναι τα πιο αντιπροσωπευτικά εργαλεία της σύγχρονης εποχής, και ίσως τα πλουσιότερα προς διερεύνηση, παράγοντας εικόνες με ποιότητες και έννοιες εντελώς διαφορετικές από εκείνες που παράγονται από τα παραδοσιακά αναλογικά μέσα».

Πηγή: researchgate.net/publication/303895852

Αρχική εικόνα ανάρτησης: «Nocturnal seduction», λεπτομέρεια από έργο του γράφοντος (Ψηφιακή Ζωγραφική. Συλλογή: «Antonia’s Exaltation». 2023).

Ακολουθούν πέντε έργα ψηφιακής ζωγραφικής του γράφοντος:

1. «Ανάδευση Υπόβαθρου»

2. «Αποπομπή»

3. «Κοσμική Κράση»

4. «Κύμα στο Χώμα»

5. «Νυχτερινή Χιονοδρομία»

(συνεχίζεται…)