Τι κι αν το τρένο σφύριξε, αφού δεν ακούει κανείς – Του Κρικόρ Τσακιτζιάν

Το δυστύχημα στα Τέμπη είναι μοναδικό στα παγκόσμια χρονικά. Δυο τρένα σε αντίθετη τροχιά κινούνταν πάνω στην ίδια γραμμή επί 12 λεπτά και είχαμε το τραγικό αποτέλεσμα μιας εκατόμβης νεκρών, κυρίως νέων παιδιών.

Υπεύθυνοι για όλο αυτό το κακό οι πιο αδύναμοι κρίκοι. Ένας σταθμάρχης της κακιάς ώρας, που μετακινήθηκε στη θέση του με μέσο και χωρίς τα τυπικά προσόντα. Επίσης δύο συνάδελφοί του, οι οποίοι είχαν αποτυπώσει στο DNA τους την κακώς εννοούμενη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και μέχρι εκεί. 

Ο αρμόδιος υπουργός, με πρωτοφανή πολιτική αναλγησία, σε βαθμό αναισθησίας, αποποιείται κάθε ευθύνης κι αποφασίζει να συνεχίσει να ζητά την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού, ώστε να επανεκλεγεί για να μας «ξανασώσει». 

Η ηγεσία του κόμματός του, με τη σειρά της, επίσης  δεν διαβλέπει καμία ευθύνη δική της και του εκλεκτού πολιτικού στελέχους της από τις Σέρρες κι αποφασίζει να του δώσει την ευκαιρία να επανεκλεγεί, για να μη χάσει η βενετιά βελόνι κι η χώρα ένα τέτοιο «πολιτικό κεφάλαιο». 

Εν των μεταξύ ο εκτελών χρέη υπουργού Μεταφορών, πολλά βαρύς και λίγο απ’ όλα, εκ δεξιών καθήμενος του Πρωθυπουργού, επανεκκίνησε τα τρένα, με τα ίδια, ίσως και χειρότερα προβλήματα. 

Χωρίς να λειτουργούν οι φωτεινοί σηματοδότες. Με το σύνθημα: «Πάμε και τα φτιάχνουμε στην πορεία. Όλα μαζί δεν γίνονται». 

Με το σύστημα τηλεδιοίκησης ανύπαρκτο, αλλά με δύο σταθμάρχες ανά βάρδια, όπως και πριν δηλαδή, απλά ο πιο παλιός και πιο έμπειρος, άφηνε στο πόδι του το νεότερο και πιο άπειρο και έγινε ό,τι έγινε. 

Χθες ανακαλύψαμε και το ακόμα χειρότερο. Επαναλειτούργησε ο προαστιακός της Πάτρας σε ένα δίκτυο γραμμών, όχι αφημένο στο χρόνο, αλλά κατεστραμμένο. Ευτυχώς που είδε ο έμπειρος μηχανοδηγός από μακριά τις ραγισμένες γραμμές και σταμάτησε το τρένο. Θα είχαμε ένα ακόμη εκτροχιασμό με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κι όλα αυτά, γιατί ο «προκομμένος πρώην υπουργός» και ο εκ δεξιών του Πατρός, εκτελών χρέη πολυ υπουργού, δεν θεώρησαν σκόπιμο να δώσουν εντολή να επιθεωρήσουν οι τεχνικοί του ΟΣΕ το σιδηροδρομικό δίκτυο. Αρκεί που μπήκε ξανά σε λειτουργία. Έγινε επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων, με την ελπίδα ότι οι εκλογές έφτασαν και  κάνουν το σταυρό τους το επόμενο δυστύχημα να γίνει στη βάρδια κάποιου άλλου και όχι στη δική τους.

Με τέτοιες πολιτικές συμπεριφορές θα κατλέλθουν στις εκλογές, για να μας ζητήσουν να τους  επιλέξουμε και πάλι, για να μας πάνε… στον προορισμό μας.