ΠΑΛΕΡΜΟ. ΕΠΕΣΕ Η ΝΥΧΤΑ. ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Οικογένεια τελευταία φορά

«Τραπεζαρία σε χρώμα κυπαρισσί. Ο τοίχος, μέχρι το ένα μέτρο, ντυμένος με γυαλιστερό σκούρο ξύλο. Χαλιά υφασμένα από παραδοσιακό αργαλειό, σε κόκκινα χρώματα, είναι αφημένα σε κάθε σημείο του πέτρινου πατώματος. Μια αντικέ, μπαρόκ κοντή πιατοθήκη με πήλινο πλήρες σερβίτσιο δίπλα στο τζάκι είχε πάνω ένα επίσης αντικέ πικάπ. Μια άλλη πιατοθήκη, σχεδόν μέχρι το ταβάνι, εντοιχισμένη δίπλα στην μπαλκονόπορτα, φύλαγε εντυπωσιακά κεραμικά και μισοσκεπασμένα σκεύη, μαζεμένα από κρυφές γωνιές του Ολύμπου.
Στο κέντρο, ένας χοντρός κορμός ελιάς κομμένος στη μέση κατά μήκος αποτελεί το τεράστιο τραπέζι. Πάνω του βιδωμένη μια μεγάλη επιφάνεια τζαμιού, η οποία φανερώνει σε κάθε μάτι τα εσωτερικά νερά του τεμαχισμένου αιωνόβιου δέντρου. Σαν αγγεία γύρω από τη σπονδυλική στήλη ενός κτήνους. Νεκρού. Και στην κορυφή του κτήνους, ο θρόνος. Η καρέκλα με τα δύο όρθια, ψηλά ξύλα της πλάτης, την οποία ο Διόνυσος παρομοίαζε με τον θρόνο του Διός»

Χριστουγεννιάτικο τραπέζι στην κορυφή του Ολύμπου. Μι ατέλειωτη παρτίδα Παλέρμο. Η σκιά της μαφίας , ένας φόνος , μια απαγωγή, μια οικογένεια με μυστικά , ανατρεπτικούς ρόλους και σχέσεις..
Χριστούγεννα 1972
Στο τραπέζι του σαλονιού, υπό τη μουσική του Ριγκολέτο του Βέρντι, η τράπουλα μοιράζεται. Το απλά χαρτιά είναι τα θύματα. Ο βαλές καρδιά ο δολοφόνος. Και ο άσσος μπαστούνι ο μαφιόζος, δηλαδή ο μόνος που γνωρίζει τον δολοφόνο.
«Έπεσε η νύχτα στο Παλέρμο. Κλείστε τα μάτια. Ο δολοφόνος σηκώνει το χέρι. Ο μαφιόζος το ανοίγει και βλέπει ποιος είναι ο δολοφόνος. Τα κλείνει. Μόλις χτυπήσω το χέρι μου, ανοίγετε όλοι τα μάτια και το παιχνίδι ξεκινά». Μπαμ! Αντί για το χέρι του αφηγητή, χτυπάει το κεφάλι ενός εκ των παιχτών στο τραπέζι…Νεκρός. Από την παλάμη του γλιστρά ο άσσος μπαστούνι»
Για το βιβλίο του Σταυριανού Κιναλόπουλου που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Πηγή» ο Πάνος Κοκκινόπουλος έγραψε: «Πλοκή, ήρες και ατμόσφαιρα του Σταυριανού θυμίζουν τα καλύτερα της Agatha Christie!».
Ο Σταυριανός Κιναλόπουλος, γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη το 1985. Είναι υπότροφος της δραματικής σχολής Βασίλη Διαμαντόπουλου και απόφοιτος του Νέου Ελληνικού Θεάτρου στην κατηγορία «εξαίρετου ταλέντου Καρόλου Κουν». Επίσης , κάτοχος Bachelor στο τμήμα Arts του Empire State University της Νέας Υόρκης.
Παρακολούθησε σεμινάρια πάνω στην ιστορία της τέχνης, την ψυχολογία , την εγκληματολογία, τη φυσιογνωμική και τη συγγραφή.
Ο Κώστας Γεωργουσόπουλος τον βάφτισε ως τον πρώτο Έλληνα συγγραφέα του Θεάτρου καταγραφής. Το έργο του « Ανσανσέρ» βραβεύτηκε από το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου της UNESXO (I.T.I)