Συμβουλές για σωστό ύπνο

Υγεία

Συμβουλές για σωστό ύπνο.
1.Τα Μαξιλάρια είναι πολύτιμα πάρα πολύ!
Αν και μερικοί άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν μαξιλάρια αυτά είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο ύπνου! Η ευθυγράμμιση του λαιμού σας με τη σωστή θέση στον ύπνο μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα σε έναν υπέροχο ύπνο και έναν καλό ύπνο!

2. Ορίστε ένα πρόγραμμα για το σώμα σας!
Διαλέξτε έναν χρόνο και βοηθήστε τον εαυτό σας σε μια ρουτίνα ύπνου την ίδια ώρα εκείνο τον «χρόνο για ύπνο». Το σώμα σας θα γνωρίζει το χρόνο του για να ξεκουραστεί και να μπει σε έναν βαθύ ύπνο γρηγορότερα!

3. Κάντε το υπνοδωμάτιο σας για ύπνο!
Οι τηλεοράσεις, τα κινητά τηλέφωνα και η ανάγνωση στην κρεβατοκάμαρα μπορούν πραγματικά να κρατήσουν το μυαλό σας να περιπλανιέται . Κάνοντας ορισμένες δουλείες έξω από την κρεβατοκάμαρα θα βοηθήσει το μυαλό σας να επικεντρωθεί στον ύπνο ξαπλώνοντας στο κρεβάτι

4. Ρύθμιση μιας ρουτίνας ύπνου.
Παρόλο που ίσως δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε, μπορούμε να βρεθούμε σε ρουτίνα. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός μας, όταν πρόκειται για ύπνο, για παράδειγμα, το βούρτσισμα των δοντιών σας προτού πέσετε απευθείας στο κρεβάτι μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να καταλάβει ότι είναι ώρα για ύπνο.

5. Άσκηση για καλύτερες νύχτες ύπνου
Τα οφέλη της άσκησης είναι σε όλο στο διαδίκτυο, ένα από τα σημαντικότερα οφέλη που μας πληροφορεί το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου είναι ότι η καθημερινή άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε έναν καλύτερο ύπνο.

6. Να είστε έξυπνοι για να πάρετε έναν υπνάκο
Ο ύπνος το μεσημέρι μπορεί να είναι πάρα πολύ καλό πράγμα! Αν χρειάζεται να είστε βέβαιος να το κάνετε νωρίς και όχι συχνά. Το να πάρετε έναν υπνάκο πολύ αργά μπορεί να σας προκαλέσει συμπτώματα αϋπνίας.

7. Καταγράψτε τα προβλήματα σας
Πολλοί από εμάς σκέφτονται τη νύχτα για το «τι θα μπορούσαμε να πετύχουμε ,να κάνουμε κλπ » ή «Θα ήθελα να είχα κάνει αυτό διαφορετικά» Συχνά βοηθά να γράψω αυτές τις σκέψεις και να τις βγάλω από το κεφάλι μου.

8. Κρατήστε την κρεβατοκάμαρά σας δροσερή
Οι εμπειρογνώμονές μας στον ύπνο έχουν διαπιστώσει ότι η διατήρηση του ψυγείου του σώματος βοηθάει πραγματικά στην επιβράδυνση του ρυθμού της καρδιάς επιτρέποντάς σας να βουτήξετε σε έναν βαθύτερο ύπνο. Βεβαιωθείτε ότι ο θερμοστάτης σας είναι μεταξύ 20 και 22 βαθμούς, αλλά βεβαιωθείτε ότι το σώμα σας είναι σε καλή θερμοκρασία Δεν είναι πολύ κρύο ή πολύ ζεστό.

9.Επενδύστε σε ένα άνετο ανώστρωμα viscoelastic memory foam που υποστηρίζει το μοναδικό σχήμα του σώματός σας!
Πολλοί καταναλωτές αναρωτιούνται γιατί δεν κοιμούνται τη νύχτα και δεν εξετάζουν την τρέχουσα κατάσταση του στρώματός τους. Ένα στρώμα που έχει την κατάλληλη υποστήριξη είναι το πρώτο βήμα για έναν καλύτερο και περισσότερο ύπνο

10. Μείνετε χωρίς αλκοόλ πριν από τον ύπνο!
Το αλκοόλ πριν το κρεβάτι θα σηματοδοτήσει το σώμα σας να μείνει ξύπνιο! Πιείτε το τελευταίο σας ποτήρι τουλάχιστον 2 ώρες προτού πέσετε στο κρεβάτι!

Δείτε επίσης:
Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευάλωτα σε αρκετές ασθένειες. Δείτε τις πιο συνηθισμένες αλλά και επικίνδυνες
Η χρήση κάρβουνων ή ξύλων για το μαγείρεμα σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο εισαγωγής στο νοσοκομείο
Στους 22 οι νεκροί λόγω της λοίμωξης, στα 189 τα κρούσματα - Σε μολυσματικό κλοιό
Οι ειδικοί μίλησαν! Δυστυχώς για τις περισσότερες γυναίκες, αν όχι για όλες, η περιοχή που
Κινέζοι επιστήμονες δημιούργησαν ένα νέος είδος αυτοκόλλητης αντιβακτηριακής υδρογέλης ικανής να χρησιμοποιηθεί στη θεραπεία επούλωσης
Οι άνθρωποι που κάθε βράδυ κοιμούνται περισσότερες από οκτώ ώρες,αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο καρδιαγγειακό κίνδυνο και είναι
Κοινοποιήστε το άρθρο: