Επανιδρύεται η ομάδα «Σ», η επίλεκτη ομάδα των αστυνομικών;

Επανιδρύεται η ομάδα «Σίγμα». Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Securitynews.gr είναι θέμα χρόνου να επανιδρυθεί η επίλεκτη ομάδα των αστυνομικών.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έχουν ήδη ξεκινήσει οι συνεντεύξεις σε αστυνομικούς. Η νεοσύστατη ομάδα «Σίγμα» θα ανήκει στην Ασφάλεια. Η νεοσύστατη υπηρεσία θα ρίχνει το άγρυπνο βλέμμα της στην σκιά της βαριάς εγκληματικότητας. Ενδεχομένως, να κινούνται με σύγχρονα και γρήγορα οχήματα τύπου Toyota Highlander.

Η ΕΛ.ΑΣ πριν λίγες μέρες παρέλαβε νέα αυτοκίνητα, Hyundai, Peugeot και Citroen. Προφανώς σε ρόλο περιπολικών θα χρησιμοποιούνται τα δυο πρώτα, συμπληρώνοντας τα πασίγνωστα Citroen Xsara και Skoda Octavia. Κανένα όμως, ούτε καν κάποια βελτιωμένα Octavia 1.8 20VT και 1.8 TSI δεν μπορούν να συγκριθούν με τα «εργαλεία» που είχε η επίλεκτη ομάδα κρούσης, με την αλησμόνητη ονομασία «Ομάδα Σίγμα».

Ποια ήταν η ομάδα «Σίγμα» ;

Στα μέσα του ’90 είχε ιδρυθεί η μηχανοκίνητη ομάδα «Σ», αστυνομικοί επέβαιναν σε γρήγορα αυτοκίνητα με στόχο τον έλεγχο των αυτοσχέδιων αγώνων. Η ομάδα άνηκε στην Άμεση Δράση.

Η ομάδα «Σ», αποτελούσε αυτοτελείς ομάδες ενέργειας. Κινούταν σε προκαθορισμένους τομείς ανά ένα ή περισσότερα οχήματα και σε ωράρια που καθοριζόταν αναλόγως τη διαταγή του διευθυντή της υπηρεσίας. Σε μια εποχή που στην περιοχή της Βούτας και στα Λιμανάκια μαζεύονταν οι λεγόμενοι κοντράκηδες, η ομάδα «Σ», επιτέλεσε δικό της έργο.

Το 2001 τη θέση της πήρε η ομάδα «Πήγασος» για την αντιμετώπιση τροχαίων παραβάσεων. Ήταν τόσο αποδοτικοί που οι οδηγοί των ταξί προχώρησαν ακόμα και σε διαμαρτυρίες για την κατάργησή της. Οι ΟΕΠΤΑ (Ομάδες Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων) που δημιουργήθηκαν μετά την κατάργηση του «Πήγασου» λειτουργούν έως και σήμερα. Κύριο μέλημα των αστυνομικών των ΟΕΠΤΑ είναι να αντιμετωπίζουν με οργανωμένο και συστηματικό τρόπο τις επικίνδυνες κυκλοφοριακές συνήθειες που έχουν παγιωθεί στη συνείδηση των οδηγών, όπως η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη ή η οδήγηση υπό καθεστώς μέθης, να επιβάλλουν πρόστιμα σε οδηγούς ταξί που αρνούνται τη μίσθωση και να παρεμβαίνουν σε περιπτώσεις όπου παρκαδόροι νυχτερινών κέντρων απαγορεύουν σε οδηγούς τη στάθμευση σε δημόσιους χώρους.

ΠΗΓΗ : Ρεπορτάζ: Κέλλυ Σαουάχ-Μαραγκουδάκη securitynews.gr

 

Διαβάστε επίσης :

Τα 20 πράγματα που κατάλαβα σχετικά με τον Κορωνοϊό και όλα απόλυτα λογικά – Ιταλική διασκευή με Ελληνική ισχύ.

Γιατί να θυσιάσουμε τις ζωές μας για άλλη μια φορά, για το καλό της οικονομίας; – Του Κρικόρ Τσακιτζιάν