Νέο Mitsubishi L200: Ριζική βελτίωση

Auto - Moto

Πέρασαν τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες από την πρώτη εμφάνιση του πρώτου pick – up ενός τόνου από τη Mitsubishi. Χαρακτηριστικό της επιτυχίας είναι ο αριθμός των παραχθέντων L200, που πλησιάζει τα τέσσερα εκατομμύρια μονάδες! Σήμερα, με επιτυχημένη εμπορική πορεία σε 150 χώρες, το L200 κατατάσσεται 2ο στο χάρτη παγκόσμιων πωλήσεων της MMC, μεταξύ Outlander και ASX, και διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο για την Εταιρία. Λογικό, λοιπόν, είναι να προκαλεί τεράστιο ενδιαφέρον η εμφάνιση του εντελώς ανανεωμένου L200!

Συνδυάζοντας αξιοπιστία, αναβαθμισμένες ικανότητες on- & off-road -χάρη στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Super Select 4WD II, υποστηριζόμενο από νέα συστήματα “Off Road Mode” και “Hill Descent Control”- και στοιχεία άνεσης και εξοπλισμού επιβατικού αυτοκινήτου, η Νέα Γενιά L200 γίνεται ο απόλυτος εκφραστής της τετρακίνησης της Mitsubishi Motors .

– Νέα εξωτερική σχεδίαση – με την ονομασία «Rock Solid».

– Βελτιωμένη αντιληπτή ποιότητα (μέσα κι έξω).

– Αναβαθμισμένο σύστημα 4WD, που περιλαμβάνει νέο “Off Road Mode” και σύστημα «Hill Descent Control» *

– Νέος κινητήρας 2.2 Diesel (προδιαγραφών Euro 6d temp) για την Ευρώπη.

– Νέο 6 – τάχυτο A/T.

– Αναβάθμιση πλαισίου, φρένων και ανάρτησης.

– Βελτιωμένη οδηγική άνεση.

– Νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας*:

o Σύστημα Ελέγχου Τυφλής Γωνίας (Blind Spot Warning) με λειτουργία Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Change Assist)

o Σύστημα Προειδοποίησης Οπίσθιας Κίνησης (Rear Cross Traffic Alert)

o Σύστημα Περιορισμού Επιπτώσεων Εμπρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision Mitigation)

o Σύστημα Περιορισμού Πρόσκρουσης σε Στενούς Χώρους Στάθμευσης (Ultrasonic Misacceleration Mitigation System)

– Νέα στοιχεία εσωτερικού (μεταξύ των οποίων νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα)

– Εκτεταμένη γκάμα αξεσουάρ.

Το μέγεθος των αλλαγών/βελτιώσεων προκύπτει εύκολα, αφού 2.400 τμήματα του αυτοκινήτου είναι καινούργια, όταν συνήθως τα pick-up μένουν ίδια για εφτά με οχτώ χρόνια, ενώ η Mitsubishi άλλαξε ριζικά το L200 μέσα σε τρία χρόνια!

Ο εκτεταμένος ανασχεδιασμός του αμαξώματος, η μεγάλη «μάσκα» που θυμίζει τα νέα SUV της μάρκας, τα νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, και το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο ανοίγουν το χορό των αλλαγών. Κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό face-lift, το νέο L200 διαθέτει νέα μεταλλικά πάνελ εμπρός και πίσω από την καμπίνα, διατηρώντας όμως τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Mitsubishi όπως η εκτεταμένη μεσαία γραμμή, η καμπύλη διαίρεση μεταξύ καμπίνας και καρότσας και οι έντονες οριζόντιες χαρακτηριστικές γραμμές, με τις τελευταίες να υπογραμμίζουν την ανάγλυφη στιβαρότητα και αντοχή ολόκληρου του αμαξώματος

Βέβαια, ο αποφασιστικός παράγοντας βρίσκεται στο εμπρός τμήμα όπου το New Gen L200 υιοθετεί την τελευταία εξέλιξη της οπτικής ταυτότητας “Dynamic Shield” της MMC. Όμως και η καρότσα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη, με μία πιο τετράγωνη και συμπαγή εμφάνιση, ενώ η διάταξη των πίσω φώτων φτάνει σχεδόν στην κορυφή της πίσω πόρτας και αγκαλιάζει τα πίσω φτερά ενισχύοντας την αίσθηση του πλάτους, του βάθος και της σταθερότητας. Τελευταίο αλλά σημαντικό, η 6η γενιά του L200 παραμένει στην κατηγορία “5 m” (5.225 mm για το Double Cab – χωρίς πίσω προφυλακτήρα), κάτι που βοηθά στους ελιγμούς και τη διαδικασία στάθμευσης. Επίσης, διατηρεί το μικρότερο κύκλο στροφής στην κατηγορία, όπως και το χαμηλότερο βάρος.

Πρόκειται για την εξέλιξη του πλήρως αλουμινένιου, 16βάλβιδου, τετρακύλινδρου κινητήρα common rail, άμεσου ψεκασμού με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής της οικογένειας Diesel “4N1” της MMC, με 150 ίππους και 400 Nm ροπής. Στη νέα έκδοση που προορίζεται για το L200, έχει μειωθεί εκτενώς η τριβή μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων και έχει βελτιωθεί σημαντικά η απόκριση του συστήματος ψεκασμού.

Επιπλέον, οι μηχανικοί της MMC αντικατέστησαν το προηγούμενο 5 τάχυτο κιβώτιο A/T με ένα υψηλότερων επιδόσεων, χαμηλότερων εκπομπών ρύπων, 6 τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Είναι πιο αθόρυβο στις υψηλές ταχύτητες και βελτιωμένο στην απόδοση και την εξοικονόμηση βάρους, με τη χρήση μιας ηλεκτρομαγνητικής αντλίας λαδιού με απλούστερο μηχανισμό για τη λειτουργία του συστήματος Auto Stop & Go.

Στέφανος Σιμωτάς