Η Volvo παρουσιάζει το Volvo Valet, τη νέα υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου για service.

XC60 Inscription, in Pine Grey metallic
Επιμέλεια Στέφανος Σιμωτάς

Η Volvo Cars λανσάρει τώρα σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές το νέο Volvo Valet. Πρόκειται για μια premium υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου για συντήρηση, η οποία λειτουργεί ήδη στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το Volvo Valet ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα που έχει διαμορφώσει η εξελισσόμενη πανδημία του κορωνοϊού, προσφέροντας στους πελάτες μια ασφαλή και ανέπαφη επιλογή για τη συντήρηση ή την επισκευή του αυτοκινήτου τους, από την άνεση του σπιτιού τους.
Το Volvo Valet είναι απλό και πρακτικό. Ο πελάτης επικοινωνεί με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Volvo για ραντεβού, το αυτοκίνητο παραλαμβάνεται από την τοποθεσία που επιθυμεί ο πελάτης, στην προγραμματισμένη ημέρα και ώρα, συντηρείται και επιστρέφεται.
Το Volvo Valet service περιλαμβάνει επίσης μια ειδική εφαρμογή που ανέπτυξαν οι μηχανικοί λογισμικού της Volvo Cars, στα γραφεία της στη Silicon Valley, η οποία παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα να εντοπίσουν μέσω του κινητού τους τη θέση του αυτοκινήτου τους σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθούν με ειδοποιήσεις για την πρόοδο της διαδικασίας συντήρησης.
Η υπηρεσία Volvo Valet παρουσιάστηκε αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες νωρίτερα αυτό το έτος, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία ανάμεσα στους διανομείς που συμμετείχαν, καθώς η Volvo Cars εξετάζει συνεχώς τρόπους για να βοηθήσει τους πελάτες να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που θέτει η συνεχιζόμενη πανδημία.

Η πρώτη αγορά στην Ευρώπη όπου λειτούργησε το Volvo Valet είναι η Μεγάλη Βρετανία, στην οποία η υπηρεσία παρέχεται εδώ και λίγες εβδομάδες. Άλλες αγορές που θα προσφέρουν την υπηρεσία είναι η Γερμανία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ελβετία, καθώς και η Ελλάδα.

Björn Annwall, Head of EMEA Region

“Με το Volvo Valet service, προσφέρουμε στους πελάτες την ευελιξία και την πρακτικότητα που χρειάζονται σε αυτή την απαιτητική εποχή”, δήλωσε ο Björn Annwall (Μπγιόρν Άνβαλ), Επικεφαλής EMEA της Volvo Cars. “Είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς στη Volvo θέτουμε πάντοτε στο επίκεντρο όσων κάνουμε την ποιότητα ζωής και την ασφάλεια των ανθρώπων”.
Λειτουργώντας ακριβώς στο ίδιο πνεύμα, η Volvo Car Hellas έχει πρώτη εξελίξει και θέσει σε λειτουργία το Volvo Online Ordering, την ψηφιακή πλατφόρμα που ενισχύει την online εμπειρία άμεσης επαφής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης. Από την άνεση και την ασφάλεια του προσωπικού του χώρου, ο υποψήφιος πελάτης μπορεί πλέον να βρει συγκεντρωμένες όλες τις τρέχουσες προσφορές για τα μοντέλα της Volvo και να κατοχυρώσει αυτή που τον ενδιαφέρει, ενώ ο Επίσημος Διανομέας της επιλογής του θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί του.

Διαβάστε επίσης :

H Εξέλιξη του τιμονιού της PEUGEOT σε ένα έξυπνο σύστημα διεύθυνσης πολλαπλών λειτουργιών !

Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Σ.Ο.Α.Α.)