Η νέα Mercedes-Benz GLA

  Επιμέλεια Στέφανος Σιμωτάς

Η νέα GLA κάνει άλλο ένα βήμα ως προς την ασφάλεια που παρέχουν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Οι διευρυμένες λειτουργίες του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, τη λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης, τη λειτουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, τη λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης, που ειδοποιεί τον οδηγό όταν προσεγγίζουν ποδηλάτες ή οχήματα, και ένα σύστημα προειδοποίησης όταν ανιχνεύονται πεζοί κοντά σε διαβάσεις. Η GLA έχει τη δυνατότητα να αντιδρά όταν αδρανεί ο οδηγός. Η ενεργή υποβοήθηση πέδησης αναλαμβάνει σε πολλές περιπτώσεις να πραγματοποιεί αυτόνομο φρενάρισμα, προκειμένου να αποτραπεί μια σύγκρουση ή να μειωθεί η σφοδρότητά της. Με τις ταχύτητες που αναπτύσσονται συνήθως στην πόλη, το σύστημα μπορεί επίσης να επιβραδύνει όταν ανιχνεύει σταματημένα οχήματα ή πεζούς που διασχίζουν τον δρόμο, ώστε να αποτρέπονται συγκρούσεις ανάλογα με την περίσταση.

Με πανίσχυρους και αποδοτικούς τετρακύλινδρους κινητήρες, τα πιο σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, το σύστημα infotainment MBUX με διαισθητικό χειρισμό, καθώς και το σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING, η νέα GLA συγκεντρώνει όλα τα πλεονεκτήματα της οικογένειας των compact αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. Η GLA προσφέρει άριστη αεροδυναμική με τιμή Cd από 0,28. Σύντομα θα διατίθεται ένα μοντέλο EQ Power με υβριδικό σύστημα κίνησης τρίτης γενιάς, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσει η EQA, ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο.

«Η νέα GLA ενσαρκώνει την τέλεια συνέργεια μεταξύ της γνήσιας ομορφιάς και του στιβαρού Offroad χαρακτήρα», σύμφωνα με τον Gorden Wagener, Chief Design Officer του Ομίλου Daimler. «Στόχος μας είναι να κάνουμε το δυναμικό SUV εκφραστή της μοντέρνας πολυτέλειας στο μέλλον.»

Η νέα GLA θα κάνει το ντεμπούτο της στην Ευρώπη στα τέλη Απριλίου 2020. Σύντομα θα είναι διαθέσιμη στις εκθέσεις αντιπροσωπειών στις ΗΠΑ, καθώς και στην Κίνα. Χάρη στην παγκόσμια κάλυψη του δικτύου πωλήσεων, η Mercedes-Benz προσδοκά ότι η GLA θα αποτελέσει ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της compact κατηγορίας σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής. Η GLA παράγεται στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Rastatt (Γερμανία), καθώς και στο Πεκίνο για την τοπική αγορά της Κίνας.

Η GLA διαθέτει συνολικά δυναμικές αναλογίες με κοντούς προβόλους μπροστά και πίσω. Το μπροστινό τμήμα συνεχίζεται οπτικά πέρα από τις κολώνες Α και μοιάζει να ενώνεται αρμονικά με το compact πίσω μέρος καμπίνας (greenhouse). Τα εμφανή powerdome στο καπό του κινητήρα σε συνδυασμό με τους τροχούς 20 ιντσών, οι οποίοι ευθυγραμμίζονται με τα εξωτερικά άκρα του αμαξώματος, ενισχύουν την γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνισή της. Κεντρικό χαρακτηριστικό της GLA είναι οι δυνατοί «ώμοι» του αμαξώματος και οι γραμμές τύπου coupé των πλευρικών παραθύρων. Τα καμπύλα περιγράμματα του προφίλ προσδίδουν στο αυτοκίνητο το δυναμικά κομψό ταμπεραμέντο του και δημιουργούν ένα ενδιαφέρον παιχνίδι φωτοσκιάσεων.

Όπως και σε άλλα μοντέλα SUV της Mercedes-Benz, η μάσκα ψυγείου διαθέτει χαρακτηριστικά ανοίγματα κατά μήκος της μονής γρίλιας και ένα κεντρικό αστέρι. Με το απαράμιλλο στιλ της μάρκας, η κατεργασία του εσωτερικού των προβολέων είναι κορυφαίας ποιότητας και ακρίβειας με προσοχή στην λεπτομέρεια.

Στις πλευρές και στο πίσω τμήμα του οχήματος κυριαρχούν οι μυώδεις ώμοι του αυτοκινήτου. Οι πόρτες εκτείνονται πάνω από τα μαρσπιέ με αποτέλεσμα, αφενός να γίνεται ευκολότερη η είσοδος στο αυτοκίνητο, και αφετέρου να παραμένουν καθαρά τα πλαίσια των θυρών (και συνεπώς τα παντελόνια των επιβατών) και να βελτιώνεται η προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Οι περιμετρικές προστατευτικές επενδύσεις αναδεικνύουν τις συνολικές αναλογίες και εντείνουν τον Offroad χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως ακριβώς και η προστασία υποδαπέδου μπροστά και πίσω.

Τα πίσω φώτα αποτελούνται από δύο τμήματα με τους ανακλαστήρες τοποθετημένους ξεχωριστά στον προφυλακτήρα, ώστε να είναι μεγαλύτερο το άνοιγμα του χώρου αποσκευών και, συνεπώς, να διευκολύνεται η φόρτωση. Ένα επιπλέον όφελος είναι ότι με αυτή τη σχεδίαση το πίσω τμήμα δείχνει φαρδύτερο. Άλλα πρακτικά χαρακτηριστικά, τα οποία διατίθενται προαιρετικά ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού, αποτελούν οι ενσωματωμένες ράγες οροφής και η χρωμιωμένη επένδυση προστασίας για το κατώφλι του χώρου φόρτωσης.

Το ταμπλό οργάνων είναι ενιαίο, με οπτικές εσοχές στο χώρο του οδηγού και του συνοδηγού. Η εσοχή στην πλευρά του οδηγού φιλοξενεί την εντελώς ανεξάρτητη μονάδα οθονών, η οποία διατίθεται σε τρεις παραλλαγές: δύο οθόνες 7 ιντσών (17,78 cm), μία οθόνη 7 και μία 10,25 ιντσών (26 cm) και στην έκδοση ευρείας οθόνης με δύο οθόνες 10,25 ιντσών. Στην πλευρά του συνοδηγού, η εσοχή καλύπτεται από διακοσμητική επένδυση.

Τα στρογγυλά στόμια αεραγωγών, πέντε συνολικά, διαθέτουν εμφάνιση που θυμίζει τουρμπίνα με όμορφα σχεδιασμένα πτερύγια καθοδήγησης του αέρα. Το υποβραχιόνιο στις πόρτες ενσωματώνεται αρμονικά στο κεντρικό πλαίσιο των θυρών. Η χειρολαβή στήριξης είναι κυλινδρική και οριζόντια τοποθετημένη σαν κουπαστή.

Επίσης, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και ενεργοποιείται μέσω φωνητικών εντολών, με τη φράση «Hey Mercedes». Το MBUX μπορεί να διαμορφώνεται εξατομικευμένα χάρη σε μια ευρεία γκάμα επιλογών. Ο πανίσχυρος υπολογιστής, οι λαμπερές οθόνες και τα άψογα γραφικά, η προσαρμόσιμη προβολή, η έγχρωμη οθόνη Head-up, η πλοήγηση με επαυξημένη πραγματικότητα και το λογισμικό που μαθαίνει αποτελούν τα βασικά πλεονεκτήματα του συστήματος.

Αν και μικρότερου μήκους εξωτερικά, η νέα GLA προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία εσωτερικά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Ιδιαίτερα αισθητή είναι στο χώρο ποδιών για τους πίσω επιβάτες και στο πορτ-μπαγκάζ.

Η θέση καθίσματος οδηγού και συνοδηγού είναι ψηλότερη και πιο όρθια σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, όπως ενδείκνυται για ένα SUV. Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται 97 mm ψηλότερα από ό,τι προηγουμένως. Η διαφορά είναι 140 mm σε σύγκριση με την A-Class και 52 mm σε σύγκριση με την B-Class. Επίσης αυξημένη είναι και η περιμετρική ορατότητα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο – κυρίως λόγω της βελτιωμένης διατομής των κολώνων οροφής που κρύβουν λιγότερο τον περιβάλλοντα χώρο.

Ένας από τους βασικούς τομείς εστίασης, γενικά, ήταν η χρηστική αξία. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων διαιρείται και αναδιπλώνεται σε αναλογία 40:20:40. Τα πίσω καθίσματα μπορούν προαιρετικά να μετακινούνται εμπρός-πίσω κατά 14 εκατοστά και οι πλάτες τους να ρυθμίζονται σε πιο όρθια θέση, δημιουργώντας περισσότερο χώρο για ογκώδη αντικείμενα στο χώρο αποσκευών. Παραμένει άφθονος χώρος για ένα ή δύο άτομα καθώς, σε αυτήν την παραλλαγή, οι έδρες των καθισμάτων είναι διαιρούμενες σε αναλογία 40:60.

Σημαντική ευελιξία προσφέρει το δάπεδο χώρου φόρτωσης με δυνατότητα ρύθμισης ύψους, το οποίο περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Όταν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων είναι διπλωμένες και το δάπεδο βρίσκεται στην υψηλότερη θέση, δημιουργείται μία σχεδόν επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης μέχρι τα μπροστινά καθίσματα. Για ιδιαίτερα ογκώδη αντικείμενα, το δάπεδο του χώρου φόρτωσης μπορεί να ρυθμιστεί στη χαμηλότερη θέση, να αφαιρεθεί η εγκάρσια δοκός πίσω από τα πίσω καθίσματα και να μετακινηθούν τα πίσω καθίσματα προς τα εμπρός, εφόσον έχουν την προαιρετική δυνατότητα ρύθμισης εμπρός/πίσω.

Η GLA εξοπλίζεται με συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, τα οποία προσφέρουν συνεργατική υποστήριξη στον οδηγό. Οι πιο πρόσφατες λειτουργίες του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνουν τη λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης, τη λειτουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, τη λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης και ένα σύστημα προειδοποίησης όταν ανιχνεύονται πεζοί κοντά σε διαβάσεις.

Το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, έχει την ικανότητα να προειδοποιεί τον οδηγό για οχήματα και ποδήλατα στην περιοχή κινδύνου. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και προτού εξέλθει ο οδηγός, το σύστημα μπορεί να τον ενημερώνει με μια οπτική προειδοποίηση στον εξωτερικό καθρέφτη ότι υπάρχει όχημα ή ποδηλάτης σε κρίσιμη απόσταση. Εάν ο οδηγός ακουμπήσει τη χειρολαβή της πόρτας εκείνη τη στιγμή, ακούγεται μια πρόσθετη ηχητική προειδοποίηση και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός της πόρτας (αν υπάρχει) αναβοσβήνει με κόκκινο χρώμα. Ο διερχόμενος χρήστης του δρόμου πρέπει να κινείται με ταχύτητα πάνω από 7 χλμ./ώρα. Η λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης του συστήματος υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας είναι διαθέσιμη όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και για έως τρία λεπτά αφού απενεργοποιηθεί ο διακόπτης της μίζας. Όταν το αυτοκίνητο κινείται, το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, που περιλαμβάνεται στο πακέτο υποβοήθησης οδήγησης, μπορεί επιπλέον να αντιδρά όταν υπάρχουν οχήματα στη νεκρή γωνία, επεμβαίνοντας ενεργητικά στα φρένα.

Το σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING συνδυάζει διάφορα συστήματα ανέσεων στο όχημα και χρησιμοποιεί ρυθμίσεις φωτισμού και μουσικής ανάλογα με τη διάθεση, καθώς και διάφορες επιλογές μασάζ, προσφέροντας μια πλούσια ποικιλία προγραμμάτων ευεξίας. Το ENERGIZING COACH προτείνει αυτά τα προγράμματα ανάλογα με την κατάσταση. Εάν είναι συνδεδεμένο το vivoactive® 3 smartwatch της Mercedes-Benz ή άλλη συμβατική φορετή συσκευή (wearable)

Το σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING διευρύνεται με την κινηματική καθισμάτων ENERGIZING. Το σύστημα υποστηρίζει ορθοπεδικά τις αλλαγές της στάσης σώματος, πραγματοποιώντας ανεπαίσθητες αλλαγές στην κλίση της πλάτης και της έδρας του καθίσματος. Αυτή η κινηματική καθισμάτων ENERGIZING διατίθεται για τα μπροστινά καθίσματα με πλήρως ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μνήμης.

Η GLA εξοπλίζεται με τη λειτουργία πλύσης αυτοκινήτου, γνωστή ήδη από την GLS. Με μία εντολή, διπλώνουν οι εξωτερικοί καθρέφτες και κλείνουν τα πλευρικά παράθυρα και η συρόμενη ηλιοροφή. Τα σήματα του αισθητήρα βροχής καταστέλλονται, ώστε να μην ενεργοποιηθούν οι υαλοκαθαριστήρες του παρμπρίζ μέσα στο πλυντήριο αυτοκινήτων. Το σύστημα κλιματισμού ρυθμίζεται αυτόματα στην ανακύκλωση αέρα. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπροστινή κάμερα 360°, μετά από λίγα δευτερόλεπτα προβάλλεται η εικόνα μπροστά από το αυτοκίνητο, για να διευκολύνει την είσοδο στο πλυντήριο αυτοκινήτων. Αυτές οι ρυθμίσεις απενεργοποιούνται αυτόματα μόλις βγει ο οδηγός από το πλυντήριο αυτοκινήτων και επιταχύνει σε ταχύτητα άνω των 20 χλμ./ώρα.

Η μπροστινή ανάρτηση της νέας GLA είναι τύπου MacPherson. Οι τροχοί ελέγχονται από βραχίονες κάτω από το κέντρο κάθε τροχού, γόνατα MacPherson και δύο ημίμπαρα. Τα ψαλίδια είναι φτιαγμένα από σφυρήλατο αλουμίνιο, μειώνοντας έτσι το βάρος αλλά και τις μη αναρτημένες μάζες. Τα ακραξόνια κατασκευάζονται από χυτό αλουμίνιο.

Η GLA διαθέτει έναν υπερσύγχρονο πίσω άξονα τεσσάρων συνδέσμων. Οι τρεις εγκάρσιοι και ο ένας διαμήκης βραχίονας σε κάθε πίσω τροχό είναι σχεδιασμένοι για μέγιστη οδηγική ευστάθεια, υψηλή άνεση καθώς και διαμήκη/πλευρική δυναμική. Ο πίσω άξονας είναι στερεωμένος σε ένα υποπλαίσιο, το οποίο απομονώνεται από το αμάξωμα με λαστιχένια έδρανα, ώστε να μεταφέρονται λιγότεροι κραδασμοί από το σύστημα ανάρτησης στο αμάξωμα.

Το μετατρόχιο 1605 και 1606 χιλιοστών (μπροστά/πίσω) είναι πάνω από τέσσερα εκατοστά φαρδύτερο σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Η GLA μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC, το οποίο προσφέρει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής στρέψης. Στα επιμέρους στοιχεία του 4MATIC περιλαμβάνεται το βοηθητικό κιβώτιο πίσω άξονα, ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, και το πίσω διαφορικό με ενσωματωμένο πολύδισκο συμπλέκτη. Αντίθετα με το προηγούμενο μοντέλο, όπου η ενεργοποίηση ήταν υδραυλική, ο συμπλέκτης αυτού του μοντέλου λειτουργεί ηλεκτρομηχανικά. Τα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος ελέγχου είναι πρωτίστως, ότι λειτουργεί ανεξάρτητα από τον αριθμό στροφών σε όλο το εύρος ενεργοποίησης, όπως και ο προκαταρκτικός έλεγχος του συμπλέκτη με σταματημένο το αυτοκίνητο, καθώς και η υψηλότερη αποδοτικότητα χάρη στο σχεδιασμό «σφαίρας σε στεφάνη».

Αυτή η σπορ διαμόρφωση της τετρακίνησης επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τον διακόπτη DYNAMIC SELECT, για να ρυθμίζει τα χαρακτηριστικά του 4MATIC. Διατίθενται τρεις χαρακτηριστικές καμπύλες για τον έλεγχο του συμπλέκτη της τετρακίνησης, αν και το σύστημα ανταποκρίνεται ευέλικτα στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης ανεξαρτήτως προγράμματος. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το πρόγραμμα «Eco/Comfort» βασίζεται σε μια κατανομή 80 : 20 (μπροστινός άξονας : πίσω άξονας), ενώ στο πρόγραμμα «Sport», η κατανομή γίνεται 70 : 30. Στο πρόγραμμα Offroad, ο συμπλέκτης τετρακίνησης λειτουργεί σαν κεντρικό μπλοκέ διαφορικό, με τη βασική ισόρροπη κατανομή 50:50.

Η νέα GLA εξοπλίζεται με τους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι εξελίχθηκαν εξολοκλήρου για τη νέα έκδοση της σειράς compact μοντέλων. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, διαθέτουν σαφώς μεγαλύτερη απόδοση ισχύος, υψηλότερη αποδοτικότητα και βελτιωμένες εκπομπές ρύπων. Ετοιμάζεται ήδη ένα μοντέλο με plug-in hybrid σύστημα κίνησης τρίτης γενιάς για οδήγηση χωρίς ρύπους.

Η βασική έκδοση των βενζινοκίνητων μοντέλων είναι ο M 282 με κυβισμό 1,33 λίτρων στην GLA 200 (μικτή κατανάλωση καυσίμου 6,0-5,7 l/100 km, μικτές εκπομπές CO2 137-130 g/km)[1]. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για αποδοτική λειτουργία υπό μερικό φορτίο.

Ο 2λιτρος κινητήρας M 260 των ισχυρότερων βενζινοκίνητων μοντέλων GLA διαθέτει μπλοκ κινητήρα από χυτό αλουμίνιο με χιτώνια κυλίνδρων από χυτοσίδηρο και φαρδύτερο κάτω άκρο σύμφωνα με την τεχνολογία CONICSHAPE®. Αυτή η αρχή σχεδιασμού, η οποία εσωτερικά ονομάζεται «διαμόρφωση τρομπέτας», ελαχιστοποιεί την τριβή των εμβόλων και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Οι άξονες εξισορρόπησης για ομαλή λειτουργία του κινητήρα έχουν τοποθετηθεί στο κατώτερο τμήμα του στροφαλοθαλάμου. Στην αλουμινένια κυλινδροκεφαλή τεσσάρων βαλβίδων, το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων CAMTRONIC επιτρέπει τη ρύθμιση της διαδρομής βαλβίδων σε δύο στάδια στην πλευρά εισαγωγής.

Όλα τα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί, όπως ο ακριβής έλεγχος της γεωμετρίας του στροβιλοσυμπιεστή με wastegate, καθιστούν τον κινητήρα αθόρυβο, πανίσχυρο και οικονομικό, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ο κινητήρας είναι διαμορφωμένος για μπροστινή κίνηση και τετρακίνηση 4MATIC και συνδυάζεται πάντα με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 8G-DCT. Ο κινητήρας M 260 παράγεται στο εργοστάσιο Kölleda της Θουριγγίας (Γερμανία).

Ο compact κινητήρας επιτρέπει την τοποθέτηση όλων των εξαρτημάτων του συστήματος εκ των υστέρων επεξεργασίας καυσαερίων απευθείας επάνω στον κινητήρα, όπου η θερμοκρασία καυσαερίων είναι υψηλότερη, έτσι η εκ των υστέρων επεξεργασία γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική. Ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας πληροί τις απαιτήσεις του δεύτερου σταδίου της διαδικασίας δοκιμής RDE (Real Driving Emissions – εκπομπές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης) και έχει λάβει πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο Euro 6d. Ο κινητήρας διατίθεται σε δύο κατηγορίες ισχύος (110 kW/150 hp και 140 kW/190 hp), είτε με μπροστινή κίνηση είτε με τετρακίνηση 4MATIC, και μεταδίδει την κορυφαία ισχύ του στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 8G-DCT.

O κυριότερος βασικός εξοπλισμός της νέας GLA στην Ελλάδα:

Αυτόματο Κιβώτιο 7G-DCT

Active Brake Assist

CRUISE CONTROL – Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας

DYNAMIC SELECT

MBUX σύστημα πολυμέσων

Speed Limit Assist

Sport τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών σε δέρμα

THERMATIC – σύστημα κλιματισμού

Αερόσακος γονάτων οδηγού

Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα

Ανάρτηση άνεσης

Εμπρός καθίσματα με μηχανικές ρυθμίσεις

Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας

Ζάντες αλουμινίου [17″] 43.2 cm, σχεδιασμός 10 ακτίνων

Κάθισμα συνοδηγού με αισθητήρα βάρους

Κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο

Προβολείς αλογόνου, συμπεριλαμβάνονται φώτα πορείας ημέρας LED

Προεγκατάσταση για πληροφορίες κυκλοφορίας – Live Traffic Information

Ράγες οροφής σε αλουμίνιο

Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων

Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών

Σύστημα προστασίας πεζών

Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής

Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι

Ψηφιακό ραδιόφωνο

Βασικό πακέτο εξοπλισμού

Προεγκατάσταση για κοινή χρήση αυτοκινήτων

Κάμερα οπισθοπορείας

Θήκη για 2 ποτήρια

Κεραία τηλεφώνου & GPS για retrofit navigation

Touchpad

Πακέτο αποθηκευτικού χώρου EASY PACK

TIREFIT με συμπιεστή ελαστικών

Βελούδινα πατάκια

Πακέτο φωτισμού και ορατότητας

Αυτήν τη στιγμή, στην Ελληνική αγορά είναι διαθέσιμη μόνο η έκδοση GLA 200 ενώ και οι υπόλοιπες εκδόσεις αναμένονται το αμέσως προσεχές διάστημα. Η τιμή της ανέρχεται στα €35.850.

Διαβάστε επίσης :

Οι 5 απλές συμβουλές φροντίδας της Nissan για το σταθμευμένο αυτοκίνητο, στις μέρες του Covid-19

Η Toyota αποκαλύπτει το νέο συμπαγές SUV Yaris Cross