Η νέα GLB της Mercedes-Benz.

Auto - Moto Κυρίως θέματα

Στην καθημερινότητα όμως, είναι ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο. Είναι η πρώτη Mercedes-Benz αυτής της κατηγορίας που διατίθεται κατ’ επιλογή με επτά θέσεις. Τα δύο καθίσματα στην τρίτη σειρά καθισμάτων είναι κατάλληλα για άτομα ύψους έως 1,68 μ. Με ισχυρούς και αποδοτικούς τετρακύλινδρους κινητήρες, τα πιο σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης με συνεργατική υποστήριξη του οδηγού, το σύστημα infotainment MBUX με διαισθητικό χειρισμό, καθώς και το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING Comfort, το νέο μέλος της οικογένειας (μήκος/πλάτος/ύψος: 4634/1834/1658 mm) έχει όλα τα πλεονεκτήματα της νέας γενιάς compact αυτοκινήτων της Mercedes-Benz.
«Κάθε τρίτο αυτοκίνητο Mercedes-Benz που πωλείται σήμερα είναι SUV και κάθε τέταρτο ανήκει στην compact κατηγορία. Έτσι, ένα compact SUV όπως η GLB αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό των δύο πιο ευπώλητων κατηγοριών μας», λέει η Britta Seeger, Μέλος του ΔΣ της Daimler AG, υπεύθυνης για τις πωλήσεις των Mercedes-Benz Cars.

Με 2829 χιλιοστά, το μεταξόνιο της GLB είναι δέκα εκατοστά μακρύτερο σε σύγκριση με τη νέα B-Class, γεγονός καθοριστικό για την αίσθηση ευρυχωρίας, ιδίως σε συνδυασμό με το λειτουργικό πίσω μέρος καμπίνας. Το εσωτερικό ύψος στην πρώτη σειρά καθισμάτων είναι 1069 χιλιοστά, από τα μεγαλύτερα σε αυτή την κατηγορία. Με 967 χιλιοστά, ο ωφέλιμος χώρος ποδιών στα πίσω καθίσματα του πενταθέσιου μοντέλου εξασφαλίζει ιδιαίτερη άνεση.
Η χωρητικότητα των 570 έως 1805 λίτρων του χώρου φόρτωσης (στοιχεία για το πενταθέσιο μοντέλο) είναι αντίστοιχη ενός μοντέλου στέισον-βάγκον. Η πλάτη των εμπρός καθισμάτων ρυθμίζεται σε διάφορες βαθμίδες (βασικός εξοπλισμός) ενώ η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί κατ’ επιλογή να μετακινείται κατά μήκος. Με αυτόν τον τρόπο, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να μεγαλώνει κατά έως 190 λίτρα και να αξιοποιείται με διάφορους τρόπους.
Μια ιστορία επιτυχίας: το όγδοο μοντέλο της οικογένειας compact μοντέλων
Η νέα GLB κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Ακουασκαλιέντες (Μεξικό) και, για την κινεζική αγορά, στο Πεκίνο.
Με τη νέα GLB, η οικογένεια compact αυτοκινήτων της Mercedes-Benz περιλαμβάνει πλέον οκτώ μοντέλα: την A-Class, την A-Class Saloon και την A-Class Saloon με μακρύ μεταξόνιο (διαθέσιμη μόνο στην Κίνα), την B-Class, τη CLA Coupé, τη CLA Shooting Brake και την GLA που κυκλοφορούν ήδη στην αγορά. Το 2018, περισσότεροι από 609.000 πελάτες σε όλο τον κόσμο παρέλαβαν ένα από τα παραπάνω compact μοντέλα. Από το 1997, όταν λανσαρίστηκε η A-Class, η Mercedes-Benz έχει πωλήσει παγκοσμίως περισσότερα από 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.
Έτοιμη να σας υποδεχτεί με έως και επτά θέσεις
Η GLB είναι το πρώτο compact μοντέλο της Mercedes-Benz που προσφέρει προαιρετικά μια τρίτη σειρά καθισμάτων με δύο επιπλέον ανεξάρτητα καθίσματα, τα οποία εξασφαλίζουν ευρυχωρία σε άτομα ύψους έως 1,68 μέτρων. Ο πλούσιος εξοπλισμός ασφάλειας περιλαμβάνει πτυσσόμενα προσκέφαλα, ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες, αερόσακο παραθύρων που προστατεύει και τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων, καθώς και εξαρτήματα στερέωσης ISOFIX και TOP-Tether για κατάλληλα παιδικά καθίσματα. Σε αυτά μπορείτε να στερεώσετε έως και τέσσερα παιδικά καθίσματα στο χώρο των πίσω επιβατών.
Στα χαρακτηριστικά άνεσης της τρίτης σειράς καθισμάτων περιλαμβάνονται δύο ποτηροθήκες ανάμεσα στα καθίσματα, καθώς και δύο αποθηκευτικές θήκες με αντιολισθητική επένδυση αριστερά και δεξιά στην επένδυση του χώρου φόρτωσης, καθεμία με θύρα USB. Τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν και να έρθουν στο ίδιο επίπεδο με το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, ώστε να μεγαλώσει ο χώρος φόρτωσης.
Η πολυμορφικότητα αναλυτικά:
Πολυμορφικότητα Πενταθέσιο μοντέλο Επταθέσιο μοντέλο (προαιρετικά)
Πρώτη σειρά καθισμάτων Αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού (προαιρετικά)
Δεύτερη σειρά καθισμάτων Διαιρούμενη και αναδιπλούμενη πλάτη καθισμάτων σε αναλογία 40:20:40
Ρύθμιση κλίσης πλάτης καθισμάτων σε πολλαπλές βαθμίδες
Δυνατότητα κατά μήκος μετακίνησης της σειράς καθισμάτων κατά 140 mm και διαίρεσης της έδρας καθισμάτων σε αναλογία 40:60 (προαιρετικά) Δυνατότητα κατά μήκος μετακίνησης της σειράς καθισμάτων κατά 140 mm και διαίρεσης της έδρας καθισμάτων σε αναλογία 40:60 (βασικός εξοπλισμός)
Λειτουργία EASY-ENTRY
Τρίτη σειρά καθισμάτων – Δύο πτυσσόμενα, ανεξάρτητα καθίσματα
Με έμφαση στην εκτός δρόμου οδήγηση: η εξωτερική σχεδίαση
Οι δυναμικές αναλογίες της GLB υπογραμμίζουν τη σχεδίαση που παραπέμπει στην εκτός δρόμου οδήγηση: έχουν τονιστεί οι επιφάνειες, ενώ εξίσου σημαντικά χαρακτηριστικά είναι οι λιγότερες ακμές και οι ακριβείς συναρμογές. Το κάθετο μπροστινό τμήμα με τους εντυπωσιακούς προβολείς εκφράζει με σαφήνεια τα offroad γονίδια, όπως άλλωστε και οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω.
Οι μυώδεις ώμοι με τα έντονα καμπύλα περιγράμματα κυριαρχούν στο προφίλ του αυτοκινήτου στο ύψος της κολώνας C και ενισχύονται από την ανοδική γραμμή οροφής. Οι πόρτες εκτείνονται μέχρι την πλευρική μπάρα, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την είσοδο και έξοδο, και προστατεύουν τα ανοίγματα των θυρών από τη βρωμιά, ενώ αυξάνουν και την προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Οι εξωτερικές προστατευτικές επενδύσεις κατανέμουν ομοιόμορφα τις συνολικές αναλογίες και εντείνουν τον offroad χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως και το οπτικό προστατευτικό υποδαπέδου στο μπροστινό και στο πίσω μέρος.

Με λεπτομέρειες από αλουμίνιο: η εσωτερική σχεδίαση
Το ταμπλό οργάνων είναι ενιαίο, με οπτικές εσοχές στον χώρο του οδηγού και του συνοδηγού. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα κόκπιτ με ευρεία οθόνη και σύστημα χειρισμού και ενδείξεων μέσω MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Νέο χαρακτηριστικό αποτελεί το κυλινδρικό offroad στοιχείο με εμφάνιση αλουμινίου που ολοκληρώνει το κάτω τμήμα του ταμπλό οργάνων και φιλοξενεί τους τρεις στρογγυλούς κεντρικούς αεραγωγούς. Κάτω από τους αεραγωγούς βρίσκεται η μονάδα χειριστηρίων κλιματισμού, με κουμπιά που δίνουν την αίσθηση ότι έχουν τορνευτεί από έναν μασίφ αλουμινένιο κύλινδρο.
Ο δυναμισμός που αποπνέει το εσωτερικό συνεχίζεται στην κεντρική κονσόλα. Τα κυλινδρικά στοιχεία με τις λείες επιφάνειες προσδίνουν μία αίσθηση στιβαρότητας στη σχεδίαση των εξαρτημάτων και των χειριστηρίων. Στις πόρτες, ο SUV χαρακτήρας υπογραμμίζεται από την οριζόντια χειρολαβή που, από τη γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού Progressive αποτελεί δυναμικό στοιχείο της δομής της επένδυσης θυρών και παραπέμπει σε σωλήνα από κατεργασμένο αλουμίνιο.
Εξαιρετικός φωτισμός σε όλες τις συνθήκες: η λειτουργία φωτισμού off-road
Οι προβολείς LED High Performance και οι προβολείς MULTIBEAM LED διατίθενται κατ’ επιλογή για τη GLB. Οι τελευταίοι επιτρέπουν την ταχύτατη και απολύτως ακριβή, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη προσαρμογή των προβολέων στην τρέχουσα κατάσταση κυκλοφορίας.
Προαιρετικά, διατίθενται επίσης μπροστινοί προβολείς ομίχλης τεχνολογίας LED. Εξασφαλίζουν ευρύτερη κατανομή του φωτός σε σύγκριση με τους κύριους προβολείς, φωτίζοντας έτσι καλύτερα την άκρη του δρόμου. Χάρη στη χαμηλή τοποθέτησή τους στον μπροστινό προφυλακτήρα, δεν τυφλώνουν τους άλλους οδηγούς.
Τα μοντέλα 4MATIC περιλαμβάνουν το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad. Σε συνδυασμό με τους προβολείς MULTIBEAM LED, αυτά τα μοντέλα προσφέρουν μια ειδική λειτουργία φωτισμού offroad, διευκολύνοντας τον εντοπισμό εμποδίων σε ανώμαλο έδαφος στο σκοτάδι. Με τη λειτουργία off-road, ο φωτισμός αλλαγής κατεύθυνσης των προβολέων MULTIBEAM LED παραμένει διαρκώς ενεργοποιημένος σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Έτσι εξασφαλίζεται ευρεία και αποτελεσματική κατανομή του φωτός μπροστά από το όχημα.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της GLB
Η GLB διαθέτει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της τρέχουσας γενιάς compact αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. Συγκεκριμένα:
Τους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι ανανεώθηκαν, ειδικά για το νέο αυτό compact μοντέλο: σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, υπερέχουν με σημαντικά αυξημένη ειδική απόδοση ισχύος, βελτιωμένη αποδοτικότητα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Το εισαγωγικό βενζινοκίνητο μοντέλο είναι η GLB 200 (μικτή κατανάλωση 6,2-6,0 l/100 km, μικτές εκπομπές CO2 142-137 g/km) με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου (για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη σελίδα 8).
Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης με συνεργατική υποστήριξη του οδηγού και λειτουργίες δανεισμένες από την S-Class: χάρη στα βελτιωμένα συστήματα κάμερας και ραντάρ, η GLB μπορεί να «βλέπει» έως 500 μ. μπροστά και να οδηγεί μερικώς αυτόνομα υπό ορισμένες συνθήκες, για παράδειγμα χρησιμοποιώντας το Active Distance Assist DISTRONIC και αξιοποιώντας δεδομένα χαρτών και πλοήγησης, για να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα πριν από στροφές, διασταυρώσεις ή κυκλικούς κόμβους. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μια νέα λειτουργία, το διαισθητικό ενεργό σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας. Εάν προστεθεί και το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με PARKTRONIC, η GLB προσφέρει επίσης λειτουργία διευρυμένης αυτόματης επανεκκίνησης σε αυτοκινητοδρόμους.
Την ανάρτηση άνεσης: η GLB διαθέτει μπροστινή ανάρτηση με γόνατα McPherson και πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων με ελατήρια συμπίεσης για απομόνωση των θορύβων και των κραδασμών. Η προσαρμοζόμενη μεταβαλλόμενη απόσβεση διατίθεται κατ’ επιλογή. Έτσι, ο οδηγός μπορεί να επιλέγει πιο άνετη ή ιδιαίτερα σπορ ρύθμιση μέσω του διακόπτη DYNAMIC SELECT
Το σύστημα Infotainment διαισθητικού χειρισμού MBUX (Mercedes-Benz User Experience): ο πανίσχυρος υπολογιστής, οι λαμπερές οθόνες και τα άψογα γραφικά, οι προσαρμόσιμες ενδείξεις, η έγχρωμη οθόνη Head-up, η πλοήγηση με επαυξημένη πραγματικότητα, το λογισμικό που μαθαίνει και το σύστημα φωνητικών εντολών που ενεργοποιείται με τις λέξεις «Hey Mercedes» αποτελούν τα βασικά πλεονεκτήματα του συστήματος.
Το σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING: δικτυώνει διάφορα συστήματα ανέσεων του οχήματος και χρησιμοποιεί ρυθμίσεις φωτισμού και μουσικής ανάλογα με τη διάθεση, καθώς και διάφορες λειτουργίες μασάζ, για μια πλούσια ποικιλία προγραμμάτων ευεξίας. Το ENERGIZING COACH προτείνει αυτά τα προγράμματα ανάλογα με την κατάσταση. Εάν είναι συνδεδεμένο το vivoactive® 3 smartwatch της Mercedes-Benz ή άλλη συμβατική φορετή συσκευή Garmin®, τα προσωπικά στοιχεία, όπως το επίπεδο άγχους ή η ποιότητα ύπνου, βελτιώνουν την ακρίβεια των υποδείξεων.
Όταν απαιτείται λίγη περισσότερη πρόσφυση: τετρακίνηση 4MATIC
Κατ’ επιλογή, η GLB διατίθεται με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής. Αυτή η σπορ διαμόρφωση της τετρακίνησης επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τον διακόπτη DYNAMIC SELECT, για να ρυθμίζει τα χαρακτηριστικά του 4MATIC. Διατίθενται τρεις χαρακτηριστικές καμπύλες για τον έλεγχο του συμπλέκτη της τετρακίνησης, αν και το σύστημα ανταποκρίνεται ευέλικτα στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης ανεξαρτήτως προγράμματος. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το πρόγραμμα «Eco/Comfort» βασίζεται σε κατανομή 80 : 20 (μπροστινός άξονας : πίσω άξονας), ενώ στο πρόγραμμα «Sport», η κατανομή γίνεται 70 : 30. Στο πρόγραμμα offroad, ο συμπλέκτης τετρακίνησης λειτουργεί σαν κεντρικό μπλοκέ διαφορικό, με τη βασική ισόρροπη κατανομή 50:50.
Χρήσιμο σε ελαφρώς ανώμαλα εδάφη: το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad
Εκτός από τον φωτισμό offroad (ανατρέξτε στη σελίδα 4), το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad περιλαμβάνει και μια πρόσθετη λειτουργία οδήγησης. Προσαρμόζει την απόδοση ισχύος του κινητήρα, τα χαρακτηριστικά της τετρακίνησης 4MATIC και την επέμβαση του ABS σε ελαφρώς ανώμαλα εδάφη και ενεργοποιείται από τον διακόπτη DYNAMIC SELECT.
Άλλα στοιχεία του πακέτου εξοπλισμού Offroad:
Δυνατότητα προβολής της οδηγικής κατάστασης ως κινούμενη εικόνα στην οθόνη πολυμέσων. Η ρεαλιστική παρουσίαση της ανωφέρειας ή κατωφέρειας, η γωνία κλίσης και οι τεχνικές ρυθμίσεις βοηθούν τον οδηγό να υπολογίζει σωστά τους ελιγμούς.
Το σύστημα υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα Το σύστημα ελέγχου κατάβασης Downhill Speed Regulation (DSR) τηρεί αυτόματα μια προεπιλεγμένη, αργή ταχύτητα μεταξύ περίπου 2 και 18 χλμ/ώρα και μπορεί να εμφανίζεται στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων και στην προαιρετική οθόνη Head-up. Με στοχευμένες επεμβάσεις στα φρένα, το σύστημα υποβοήθησης σας συμβάλλει στη διατήρηση του ελέγχου κατά την οδήγηση σε απότομη κατηφόρα.

Ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες
Η νέα GLB εξοπλίζεται με τους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι ανανεώθηκαν εξολοκλήρου για το λανσάρισμα του νέου compact μοντέλου. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, διαθέτουν σαφώς μεγαλύτερη ισχύ, υψηλότερη αποδοτικότητα και βελτιωμένες εκπομπές.
Η βασική έκδοση του βενζινοκινητήρα είναι ο M 282 με κυβισμό 1,33 λίτρων στην GLB 200 (μικτή κατανάλωση καυσίμου 6,2-6,0 l/100 km, μικτές εκπομπές CO2 142-137 g/km) . Αυτός ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για αποδοτική λειτουργία υπό μερικό φορτίο. Ο δίλιτρος κινητήρας M 260 της GLB 250 4MATIC (μικτή κατανάλωση καυσίμου 7,4-7,2 l/100 km, μικτές εκπομπές CO2 169-165 g/km)1 διαθέτει μπλοκ κινητήρα από χυτό αλουμίνιο με χιτώνια κυλίνδρων από χυτοσίδηρο και φαρδύτερο κάτω άκρο σύμφωνα με την τεχνολογία CONICSHAPE®. Εσωτερικά, η διαμόρφωση της εσωτερικής διαμέτρου κυλίνδρου είναι κωνική, η λεγόμενη «διαμόρφωση τρομπέτας». Έτσι ελαχιστοποιείται η τριβή των εμβόλων και μειώνεται η κατανάλωση. Στην αλουμινένια κυλινδροκεφαλή τεσσάρων βαλβίδων, το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων CAMTRONIC επιτρέπει τη ρύθμιση της διαδρομής βαλβίδων σε δύο στάδια στην πλευρά εισαγωγής.
Χάρη στην ακόμα εκτενέστερη μετεπεξεργασία καυσαερίων, ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας (OM 654q) με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 8G-DCT (μικτή κατανάλωση καυσίμου 5,5-4,9 l/100 km, μικτές εκπομπές CO2 146-128 g/km)1 πληροί ήδη το δεύτερο στάδιο του κύκλου δοκιμής εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης RDE (Real Driving Emissions) και έχει λάβει πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο Euro 6d.
Τα μοντέλα συνοπτικά:
GLB 200 GLB 250 4MATIC
Κιβώτιο ταχυτήτων 7G-DCT (αυτόματο) 8G-DCT (αυτόματο)
Κυβισμός (cc) 1332 1991
Ονομαστική ισχύς kW/hp 120/163 165/224
στις σ.α.λ. 5500 +/- 1.5% 5500-6100
Μέγ. ροπή στρέψης (Nm) 250 350
στις σ.α.λ. 1620 – 4000 1800 – 4000
Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο (l/100 km) 6,2-6,0 7,4-7,2
Μικτές εκπομπές CO2 (g/km)1 142-137 169-165
Επιτάχυνση 0-100 km/h (s) 9,1 6,9
Τελική ταχύτητα (km/h) 207 236

GLB 180 d GLB 200 d
Κιβώτιο ταχυτήτων 8G-DCT (αυτόματο) 8G-DCT (αυτόματο)
Κυβισμός (cc) 1950 1950
Ονομαστική ισχύς kW/hp 85/116 110/150
στις σ.α.λ. 3300 – 4400 3400 – 4440
Μέγ. ροπή στρέψης (Nm) 280 320
στις σ.α.λ. 1200 – 2600 1400 – 3200
Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο
(l/100 km)1 5,0-4,9 5,0-4,9
Μικτές εκπομπές CO2 (g/km)1 132-128 133-129
Επιτάχυνση 0-100 km/h (s) 11,3 9,0
Τελική ταχύτητα (km/h) 188 204

GLB 200 d 4MATIC GLB 220 d 4MATIC
Κιβώτιο ταχυτήτων 8G-DCT (αυτόματο) 8G-DCT (αυτόματο)
Κυβισμός (cc) 1950 1950
Ονομαστική ισχύς kW/hp 110/150 140/190
στις σ.α.λ. 3400 – 4400 3800
Μέγ. ροπή στρέψης (Nm) 320 400
στις σ.α.λ. 1400 – 3200 1600 – 2600
Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο
(l/100 km)1 5,5 – 5,2 5,5 – 5,3
Μικτές εκπομπές CO2 (g/km)1 145-136 146-138
Επιτάχυνση 0-100 km/h (s) 9,3 7,6
Τελική ταχύτητα (km/h) 201 217
Τιμές για το πενταθέσιο μοντέλο. Οι αναγραφόμενες τιμές καθορίστηκαν σύμφωνα με την προκαθορισμένη μέθοδο μέτρησης. Αυτές είναι οι “μετρηθείσες τιμές NEDC CO2″ σύμφωνα με το άρθρο 2 αριθ. 1 του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1153. Βάσει ΦΕΚ139/31.08.2019, προσθήκη παραγράφου 4Β και τροποποίηση της παραγράφου 8 του άρθρου 121 του ν.296012001 (A’265), έως 29/2/2020 συνεχίζουν να λαμβάνονται υπόψη στον υπολογισμό τελών ταξινόμησης οι τιμές CO2 σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης NEDC. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσφερόμενα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των τιμών WLTP, μπορούν να βρεθούν για κάθε χώρα στη διεύθυνση www.mercedes-benz.com

Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του βασικού εξοπλισμού της GLB στην Ελλάδα
 17” ζάντες αλουμινίου 10 ακτινών
 DYNAMIC SELECT
 Κάμερα Οπισθοπορείας
 Αναδιπλούμενη πλάτη του πίσω καθίσματος (40/20/40)
 Σύστημα Infotainment διαισθητικού χειρισμού MBUX (Mercedes-Benz User Experience)
 Οθόνη αφής
 Υπηρεσίες Connectivity
 Χειριστήριο αφής
 Ράγες οροφής σε αλουμίνιο

Oι τιμές της νέας GLB
• GLB 200 Auto €37.235
• GLB250 4MATIC €51.365
• GLB 180d Auto €43.280
• GLB 200d Auto €45.565
• GLB 200d 4MATIC €50.635
• GLB 220d 4MATIC €54.830

Στέφανος Σιμωτάς