HONDA E: Η ΤΕΛΕΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ is

Auto - Moto Ελλάδα Κυρίως θέματα

HONDA E: Η ΤΕΛΕΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ is

HONDA E: THE PERFECT BALANCE OF EFFICIENCY AND PERFORMANCE FOR URBAN COMMUTING

Το νέο Honda e έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την τέλεια οδηγική εμπειρία σε αστικά περιβάλλοντα. Με ένα ασυναγώνιστο μίγμα άμεσης απόκρισης, απόδοσης και επιδόσεων, η επόμενη γενιά ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Honda υπόσχεται απαράμιλλη οδηγική απόλαυση και πρακτικότητα στην κατηγορία μικρών ηλεκτρικών οχημάτων.

Το Honda e εφοδιάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει περίπου 150PS (110 kW) και εντυπωσιακή ροπή πάνω από 300Nm. Η μπαταρία 35,5kWh του Honda e είναι η πιο συμπαγής στην κατηγορία και συνεισφέρει στο συνδυασμό χαμηλού βάρους, ικανότητας ταχείας φόρτισης στο 80% σε 30 λεπτά και αυτονομίας πάνω από 200km – ιδανικό για τις καθημερινές μετακινήσεις στη πόλη.

Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς υπέρ μιας απολαυστικής και συναρπαστικής οδηγικής εμπειρίας. Καθώς η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου απέχει περίπου 50cm από το έδαφος. Με κατανομή βάρους 50:50, ένα φαρδύ αλλά συμπαγές αμάξωμα και κοντούς προβόλους μπροστά και πίσω, το Honda e προσφέρει μία βέλτιστη ισορροπία ευστάθειας και οδικής συμπεριφοράς στη μικρή κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων.

Ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα του, η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, που βελτιώνει την ακρίβεια διεύθυνσης για τους εμπρός τροχούς. Η ακτίνα στροφής είναι περίπου 4,3, κάτι που εξασφαλίζει στο Honda e εξαιρετική ευελιξία στους μικρούς δρόμους των πόλεων.

Το χαμηλό κέντρο βάρους και η οδηγική σταθερότητα του Honda e επιτρέπει τη διαχείριση των κλίσεων του αμαξώματος χωρίς σκληρές αναρτήσεις, που μεταφράζεται σε εξαιρετική συμπεριφορά στις γρήγορες αλλαγές λωρίδων. Οι μηχανικοί της Honda ακολούθησαν πρότυπα ποιότητας κύλισης μεγαλύτερων κατηγοριών, χρησιμοποιώντας ανεξάρτητη σχεδίαση γονάτων McPherson και στους τέσσερις τροχούς, ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα άνεσης στο ταξίδι.

Το Honda e θα προφέρει επίσης Single Pedal Control, που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να επιβραδύνει το όχημα χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Με το πεντάλ του γκαζιού πατημένο, το όχημα επιταχύνει κανονικά. Αφήνοντας ο οδηγός το πεντάλ, ενεργοποιείται αυτόματα η αναγεννητική πέδηση και το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Το Single Pedal Control βελτιώνει την απόδοση σε συνθήκες πόλης και περιορίζει την ανάγκη χρήσης πολλαπλών πεντάλ, με αποτέλεσμα η οδήγηση να γίνεται πιο συναρπαστική, με συνεχή ροή και μέγιστο έλεγχο από τον οδηγό.

Τα υψηλής αντοχής υλικά που χρησιμοποιούνται στη δομή του αυτοκινήτου συμβάλλουν στη δομική ακαμψία και παράλληλα μειώνουν το βάρος. Το ελαφρύ πλαίσιο αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για ρυθμίσεις της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης με στόχο μία δυναμική οδηγική εμπειρία. Ο δυναμικός χαρακτήρας του Honda e αναδεικνύεται περαιτέρω με το ‘Sport Mode’, το οποίο αυξάνει τις επιδόσεις με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι.

Το Honda e είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής. Πετυχαίνει ένα μοναδικό συνδυασμό ξεχωριστής σχεδίασης, προηγμένης λειτουργικότητας και σπορ δυναμικής συμπεριφοράς, και θεωρείται ιδανικός εκπρόσωπος αυτοκινήτου πόλης.

Το νέο συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της μάρκας να προσφέρει συστήματα ηλεκτροκίνησης για όλα τα μοντέλα της που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή ήπειρο μέχρι το 2025.

Η έκδοση παραγωγής του Honda e θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στη χρονιά, και οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για παραγγελία κατά προτεραιότητα online

Στέφανος Σιμωτάς

Κοινοποιήστε το άρθρο:
error