Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ E-TENSE ΕΣΤΕΨΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΗΝ DS ΣΤΗΝ FORMULA E!

Σε 13 αγώνες, 13 E-Prix, η DS E-TENSE FE19 βρέθηκε στο βάθρο των νικητών 7 φορές, με τις 3 από αυτές να είναι στο υψηλότερο σκαλοπάτι. Συγκεκριμένα, στα E-Prix της Κίνας, του Μονακό και της Ελβετίας, η πρώτη θέση ήταν αυτή που έκρινε τον τίτλο για τους οδηγούς, με την τυπική απονομή να γίνεται στον αγώνα της Νέας Υόρκης. Ένα μήνα νωρίτερα, ο Jean-Eric Vergne είχε κατακτήσει το ειδικό έπαθλο, ως ο καλύτερος οδηγός στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις του Πρωταθλήματος. Η DS Automobiles είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που συμμετέχει στο θεσμό και έχει κάνει από τουλάχιστον μια νίκη σε κάθε σεζόν της Formula E.

Η DS TECHEETAH και ο Jean-Éric Vergne τερμάτισαν τη σεζόν με την καλύτερη αναλογία νικών ανά συμμετοχές, τόσο σε επίπεδο ομάδων, όσο και σε επίπεδο οδηγών. Στην τελική κατάταξη, η DS E-TENSE FE19 τερμάτισε μπροστά από τα Audi e-tron FE05, BMW iFE 18, Jaguar I-TYPE 3 και Nissan IM01.

Σχεδιασμένη σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς της Formula E, η DS E-TENSE FE19 έχει ηλεκτροκινητήρα 250kW εξελιγμένο από την DS Performance, ο οποίος συνδυάζεται με μπαταρία 52kWh. Η απόδοση της Γαλλικής τεχνολογίας αποδείχτηκε ανώτερη από αυτή των ανταγωνιστών, με εξαιρετικές επιδόσεις στις πίστες και κορυφαία απόδοση σε ότι έχει να κάνει τόσο με την επιτάχυνση, όσο και με την ανάκτηση ενέργειας κατά τη διάρκεια των επιβραδύνσεων του μονοθεσίου.

Η εξειδίκευση από την εμπλοκή στη Formula E, έχει ήδη περάσει στα επιβατικά αυτοκίνητα. Με τα DS 3 CROSSBACK E-TENSE και DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4, η DS Automobiles γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει ένα 100% ηλεκτρικό premium B-SUV μοντέλο, καθώς και στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία, ένα 300 ίππων plug-in υβριδικό τετρακίνητο C-SUV premium μοντέλο που μπορεί να διανύσει έως και 58 χιλιόμετρα μόνο με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας και μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ εμφανίζει μέση κατανάλωση (κατά WLTP) μόλις 1,4 lt/100 km. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως από το 2025, κάθε νέο μοντέλο της DS Automobiles θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο.

Στέφανος Σιμωτάς