Μετά την αντίδρασή μας, κατεβαίνει η διαφήμιση της ντροπής από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Άμεση ήταν η αντίδραση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΘ κ. Γιώργου Σκόρδα, στο αιχμηρό δημοσίευμά μου για την άθλια διαφήμιση των Αζέρων που απεικονίζει προκλητικά την αιματοβαμμένη πόλη Shushi να έχει αλλάξει όνομα και να την λανσάρουν οι Αζέροι ως τουριστικό προορισμό στους Έλληνες στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης και μάλιστα με την νέα της ονομασία Susa.

Ο καθηγητής κύριος Σκόρδας Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, αναγνωρίζει την αναστάτωση που προκάλεσε, όπως λέει, το συγκεκριμένο γεγονός σε ολόκληρη την Αρμενική κοινότητα, που βρίσκεται στην Ελλάδα και έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει καμία ευθύνη ο οργανισμός για τις διαφημίσεις στα λεωφορεία, αλλά η εταιρεία που έχει αναλάβει κατ’ αποκλειστικότητα το έργο, είναι η  INTERBUS. 

Ολόκληρη η απάντηση του κ. Σκόρδα έχει ως εξής:

Αγαπητέ κ. Τσακιτζιάν,

 Επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω ότι ο διαφημιστικός χώρος στο εξωτερικό των λεωφορείων του ΟΑΣΘ έχει παραχωρηθεί με σύμβαση από το 2015 και για 10 χρόνια στην εταιρία INTERBUS. Συνεπώς, η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν είχε την παραμικρή ιδέα για το θέμα.

Έλαβα γνώση από το άρθρο σας για την συγκεκριμένη διαφήμιση και ήδη έχω δώσει εντολή να αφαιρεθεί από το λεωφορείο.

Ειλικρινά λυπούμαι για την προκληθείσα κατάσταση, εν αγνοία του ΟΑΣΘ.

 καθηγ. Γεώργιος Σκόδρας

Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος ΟΑΣΘ

Το ερώτημα προς τον ΟΑΣΘ είναι, πώς είναι δυνατόν να μην ενημερώνεται ο οργανισμός για το τι θα διαφημίσει το επόμενο διάστημα; Δεν έχει το δικαίωμα της ένστασης; Τότε πώς θα κατεβάσει όπως λέει ο πρόεδρος τη συγκεκριμένη διαφήμιση; 

Από την άλλη, η INTERBUS όπως είδαμε έχει αναλάβει για τα επόμενα 10 χρόνια τις διαφημίσεις σε λεωφορεία, τραμ, μετρό και 17 αεροδρόμια της χώρας, μαζί με το Ελευθέριος Βενιζέλος. Αυτή εταιρεία λοιπόν που έβαλε αυτή την αισχρή διαφήμιση στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αύριο θα πληρωθεί για να βάλει και στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας μας την ίδια ή παρόμοια διαφήμιση; 

Ποιός ελέγχει και εγκρίνει το περιεχόμενο των διαφημίσεων ή μήπως είναι όλα ανεξέλεγκτα αρκεί να πέφτουν οι παράδες; 

Στο βωμό του κέρδους θυσιάζονται αρχές, αξίες, ηθική και συμμαχίες της χώρας αρκεί να αναπτύσσονται οι ιδιώτες επενδυτές, με κάθε εθνικό κόστος; 

Ποιοί βρίσκονται πίσω από τη συγκεκριμένη εταιρεία INTERBUS, ας μας απαντήσει ο αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών κύριος Κώστας Καραμανλής. 

Δείτε στην ανάρτηση που έκανε ο πρέσβης της πρεσβείας του Αζερμπαϊτζάν, ποιοί ήταν οι σκοποί τους και τους πρόθυμους που έσπευσαν να τους ικανοποιήσουν.

 

Το θέμα θα έχει συνέχεια. 

 
Διαβάστε επίσης :

Ντροπή και αίσχος στη Διοίκηση του ΟΑΣΘ – Του Κρικόρ Τσακιτζιάν