Mary’s Notes – Και από Δευτέρα…Δίαιτα ! – Άρθρο της Μαίρης Λεριά

Mary's Notes Απόψεις Κυρίως θέματα

Γράφει η Μαίρη Λεριά

Τι και αν η καραντίνα συνεχίζεται; Κάθε Άνοιξη η ίδια ιστορία! Κάτι παραπάνω που έφαγες στο Πάσχα, κάτι που έμεινε (2-3 κιλάκια) από τις περσινές καλοκαιρινές σου διακοπές, κάνα δύο κιλάκια (και λίγα λέω) από την αναγκαστική απομόνωση στο σπίτι…Ε! Να μην στα πολυλογώ , το πήρες απόφαση! Από Δευτέρα Δίαιτα! Θα τα χάσεις τα κιλά που σε βαραίνουν και Ω! Ναι! Αυτή τη φορά θα τα καταφέρεις! Κάπως έτσι μας βρίσκει κάθε Άνοιξη . Ένας και το υπόλοιπο 80 % του πληθυσμού. Γυναικών και ανδρών. Στο πακέτο της ζητούμενης διατροφικής πειθαρχίας εντάσσεται και η άσκηση, γυμναστική τουλάχιστον τις περισσότερες φορές για άμεσα αποτελέσματα. Και κάπως έτσι ξεκινάς. Ανταλλάσσεις λοιπόν διατροφικά tips με κολλητές , φίλους και personal trainers ενώ δεν έχεις αφήσει site διατροφής και δίαιτας που να μην το έχεις επισκεφτεί. Δίαιτες μονοφαγικές, ολιγοθερμιδικές, χημικές, πρωτεϊνικές, αποτοξινωτικές αλλά και δίαιτες που κατά καιρούς βρίσκονται στο προσκήνιο και συζητιούνται ! Διότι και στις δίαιτες έχω να σου πω υπάρχει μόδα. Αν μια star του Χόλιγουντ αποκαλύψει ένα διατροφικό πρόγραμμα μιας συγκεκριμένης δίαιτας που ακολούθησε το οποίο απέδωσε και το οποίο μπορεί να είναι συμβατό με τη διατροφική καθημερινότητα των κοινών θνητών γυναικών…. Αυτό ήταν!. Έχει γίνει μόδα. Να σου υπενθυμίσω κάπου εδώ τις πρωτεϊνικές δίαιτες των Άτκινς και Dukan που λατρεύτηκαν από χιλιάδες γυναίκες στα τελευταία χρόνια και όπως αποκαλύφθηκε (καλά δεν ήταν και επτασφράγιστο μυστικό) είχαν ακολουθήσει stars της show biz. Διότι έρχεσαι και ταυτίζεσαι με τη κάθε επώνυμη η τον κάθε επώνυμο (αν το καλοσκεφτείς όλοι επώνυμοι είμαστε, κυριολεκτικά όμως ) και λες αφού τα κατάφερε αυτή θα τα καταφέρω και εγώ. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η συγκεκριμένη επισκέπτεται το δωμάτιο που λέγεται κουζίνα μόνο για να πιει νερό. Άλλος μαγειρεύει. Αυτή μόνο τα τρώει. Επίσης δεν πλένει, δεν μαγειρεύει, δεν καθαρίζει κάτι το οποίο μαρτυρά το άψογο μανικιούρ που διαθέτει στα 3 πόντων νύχια της (δεν γρατζιουνέστε ήθελα να ξέρα ; ) Επίσης να σε ενημερώσω ότι αυτή η star/επώνυμη ( whatever) που σου προτείνει τη μαγική δίαιτα δεν κουράζεται, δεν εργάζεται 8ωρα, δεν απλώνει πλυντήρια (το μισώ το άπλωμα) , δεν σιδερώνει ( το σιδέρωμα το μισώ περισσότερο) και δεν αγχώνεται. Εδώ είμαστε !
Άγχος! Για να ξεκινήσεις δίαιτα δεν πρέπει να έχεις άγχος.
Πρέπει να είσαι χαλαρή και με καλή ψυχολογία. Να μην έχεις προβλήματα. Η δίαιτα από μόνη της είναι πρόβλημα. Δεν χρειάζεσαι αλλά. Βέβαια ποτέ οι συνθήκες δεν θα μοιάζουν ιδανικές οπότε το θέμα είναι πόσο πολύ θέλεις κάτι προκειμένου να ανταπεξέλθεις στις διατροφικές δυσκολίες και τα βραδινά γουργουρητά που θα ακολουθήσουν. Το θέμα δίαιτα το βιώνω από τότε που ήμουν β Λυκείου. Πριν πολλά πολλά , μα απίστευτα πολλά, χρόνια όπως αντιλαμβάνεσαι.
Έχω δοκιμάσει δίαιτες με χαμηλές θερμίδες, δίαιτες χημικές, δίαιτες αποτοξινωτικές, δίαιτες πρωτεϊνικές, δίαιτες επώνυμες και δίαιτες ανώνυμες. Έχω υπάρξει γεματούλα αλά και αδύνατη. Δεν έχω παράπονο. Χάνω εύκολα βάρος αλλά αντίστοιχα παίρνω βάρος εύκολα. Αυτό που με σώζει είναι γυμναστική. Μου αρέσει η γυμναστική. Λατρεύω τα βάρη. Χαίρομαι όταν ξυπνάω το πρωί πιασμένη στα πόδια και όταν πονάει το στομάχι μου από το χθεσινό 200αρι στους κοιλιακούς. Με λες και πωρωμένη. Επίσης τα τελευταία χρόνια είμαι σχεδόν πάντα στο βάλε, βγάλε κιλά . Και επειδή σε βλέπω ότι την έχεις έτοιμη την απορία <Μα καλά, δεν σε κουράζει όλο αυτό; > θα με ρωτήσεις για να σου απαντήσω με απόλυτη ειλικρίνεια πως ..Όχι! . Έχει περάσει κατά κάποιο τρόπο στο dna μου. Είναι μέρος της καθημερινότητάς μου. Έχω καταλήξει λοιπόν στα εξής βιωματικά συμπεράσματα .
1.Πριν ξεκινήσεις δίαιτα, διατροφή, άσκηση φρόντισε να το έχεις εμπεδώσει και να το έχεις αποφασίσει 100%.
Άφησε το να κυοφορήσει. Να πάρει το χρόνο του . Να γίνει αυτό το αγαπημένο, σημαντικό και ζητούμενο ΚΛΙΚ!
2.Μην περιμένεις να αλλάξουν όλα σε 2 εβδομάδες. Θαύματα δεν γίνονται!
Χρειάστηκε ένα συγκεκριμένο διάστημα για να πάρεις κάποια κιλά και θα χρειαστεί ένα αντίστοιχο χρονικό διάστημα για να τα χάσεις. Τι δεν καταλαβαίνεις?
3.Μείνε μακρυά από το ψυγείο τις ώρες που είσαι σπίτι. Φρόντισε να είσαι απασχολημένη με κάτι που σε ευχαριστεί. Τακτοποίησε ντουλάπες (αγχολυτικό),
παρακολούθησε μια ταινία, κουτσομπόλεψε με τον κολλητό σου η ανέβαζε selfie στο Instagram. Μέχρι να μακιγιαριστείς , να ποζάρεις για selfie, να διαλέξεις ποια από τις 23 φώτο θα ανεβάσεις …..χμμμ θα έχει περάσει ένα δίωρο.
Υ.Γ.Εμένα πάντως με βοηθάει.
4 .Καλή ψυχολογία. Μακριά από όποιον/όποια νιώθεις ότι σε εκνευρίζει, σε αγχώνει, σε σαμποτάρει η δεν σε κάνει να χαμογελάς. Η τοξικότητα φουσκώνει.Θυμήσου την ορμόνη κορτιζόλη (άτιμη κορτιζόλη) που εμφανίζεται κάθε φορά που αγχωνόμαστε και τροφοδοτεί την παραγωγή λίπους στη περιοχή της κοιλιάς. Κάτι το οποίο δεν το λες και καλό!
5.Δεν χρειάζεται να ανακοινώσεις σε φίλους, γνωστούς, γονείς, συναδέλφους, πρώην, νυν, κολλητούς , fbfriends ότι κανείς δίαιτα. Οι σημαντικές αποφάσεις δεν ανακοινώνονται. Αν μπεις στη διαδικασία να το μοιραστείς θα πρέπει να εξηγήσεις , να συζητήσεις, να δικαιολογήσεις
με αποτέλεσμα να αποσυντονιστείς. Δεν χρειάζεσαι κάτι τέτοιο! Stay focus!
Στο στόχο σου !
Και επειδή μου αρέσουν τα motivation μότο….
<Φαντάσου ότι το βάρος που χάνεις πηγαίνει στο πρόσωπο που αντιπαθείς…..>

Διαβάστε επίσης :

Mary’s Notes – Απλά καθημερινά μαθήματα ζωής που μας δίδαξε η καραντίνα… – Άρθρο της Μαίρης Λεριά

Μαίρη Λεριά: Η ομορφιά είναι στα απλά… – Mary’s Notes